Bedankt voor de complimenten over de baan en de verzameling in de vitrines.
Af en toe verander ik de samenstelling in de vitrines, want wat er nu te zien is, is maar een deeltje van de verzameling.
De rest staat in de schaduwstations.
Nog enkele antwoorden op de vragen.
@ermindewinkel Of de baan ooit afgeraakt? Dat hangt af van de tijd die ik nog ter beschikking krijg.
@Hansspur1 De Milwaukee is nog mooier als hij op de baan rijdt en zijn sleep nog langer wordt met extra boxcar en flat cars + vrachtwagens van Milwaukee.
En hij maakt nog motorgeluid ook als hij rondrijdt op de analoge baan.
@adriaan De Milka-trein is zeker een lekkere trein. Is één van de weinige niet Märklinlocs die hier aanwezig is.
En de Milkakoeien zijn ook van de partij.
@Erik Met de K-rails wordt waarschijnlijk het 2-rail spoor aan het station bedoeld. Dat is inderdaad een pendelspoor voor een tram.
Heb een kleine verzameling trams. Maar momenteel buiten gebruik, pendelautomaat doet het namelijk niet meer.
En het spoor moet ook wat verlegd worden, zodat het achter de stadsmuur verdwijnt.
Er is wel degelijk een niveauverschil.
De stad zelf heeft maar 1 niveau. Het andere deel heeft in totaal 3 niveau's.
@Luc Ik ben inderdaad meer een verzamelaar dan een rijder geworden. Het rijden verveelt me al na enkele minuten.
En dat komt niet doordat het een analoge baan is, dat heb ik ook als ik digitale banen zie. Meestal laat ik de treinen rijden en doe ik ondertussen iets anders.
Of ik bekijk ondertussen de treinen in de vitrines, dat verveelt me dus niet.
Hier moesten we op tafel of op de grond in de woonkamer spelen. En eerst alles afbreken en opruimen als we iets anders gingen doen of 's avonds moesten gaan slapen.
@Tony De DHG zijn allemaal varianten en allemaal van Märklin (43) of Primex (3), die staan achter de EA 800.
Geen idee hoeveel varianten er zijn, maar ik weet wel dat ik nog zeker 5 varianten niet heb. Maar er zullen er wel meer ontbreken.
Nog enkele foto's die bij de antwoorden horen.