Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! voor het eerst een Opel! 31 Juli

Gestart door MM. vrijdag 04 juni 2010, 16:28:19

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! Ik ga NOG weer een stapje verder 18 juli
Mooie nieuwe auto, knap gedaan maar heeft hij niet een te groot zwaailicht? Ga je ook nog speciale auto's om toveren tot politie auto's? Hiermee bedoel ik een BMW  8) of een Porsche ect.

Gr Eddie
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! Ik ga NOG weer een stapje verder 18 juli
Citaat van: BMW-Fan op donderdag 22 juli 2010, 00:06:02
Mooie nieuwe auto, knap gedaan maar heeft hij niet een te groot zwaailicht? Ga je ook nog speciale auto's om toveren tot politie auto's? Hiermee bedoel ik een BMW  8) of een Porsche ect.

Gr Eddie

Dat lijkt zo. Het zwaailicht is gekocht van Fokko van calker en het is schaal 1/87. Dan zal het goed zijn;) en deze lichtbalken zijn sowiezo een beetje groter dan anderen. Er kunnen speciale voertuigen zijn maar dit vind ik niet realistisch. Gr Jeffrey
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! Ik ga NOG weer een stapje verder 18 juli
Onrealistisch :shock:


:lol:

Gr Eddie

Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! Ik ga NOG weer een stapje verder 18 juli
Citaat van: MM. op zondag 18 juli 2010, 16:48:07
... ben wel van plan alle standaard herpa/rietze/wiking/busch series weg te doen en daarvoor in de plaats zelfbouw. Maar is moeilijk, om er afscheid van te nemen :P
Een vitrine?
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! Ik ga NOG weer een stapje verder 18 juli
Citaat van: BMW-Fan op donderdag 22 juli 2010, 19:22:51
Onrealistisch :shock:

<foto>
:lol:

Gr Eddie



haha nog nooit gezien in het echt. Gebruiken ze vaak toch alleen op beurzen enzo?
En bij speciale gelegeheden? Niet in dienst toch?

Citaat van: Gerard op donderdag 22 juli 2010, 19:26:27
Citaat van: MM. op zondag 18 juli 2010, 16:48:07
... ben wel van plan alle standaard herpa/rietze/wiking/busch series weg te doen en daarvoor in de plaats zelfbouw. Maar is moeilijk, om er afscheid van te nemen :P
Een vitrine?

Opzich een goede tip;)


Edit Gerard: foto verwijderd; is hierboven ook te zien
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! Ik ga NOG weer een stapje verder 18 juli
Ahum, beste burgemeester van Meerdam... Puike model(politie)wagentjes zie ik hier voorbij komen! Super! 8)

Citaat van: myron777 op donderdag 22 juli 2010, 20:15:26
ik ben ook een bmw fan!!

Ik ook! (totdat ik weer bij het tankstation sta, of naar de garage moet!) :cry:
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! Ik ga NOG weer een stapje verder 18 juli
Citaat van: P@tje op donderdag 22 juli 2010, 20:29:55
Ahum, beste burgemeester van Meerdam... Puike model(politie)wagentjes zie ik hier voorbij komen! Super! 8)

Citaat van: myron777 op donderdag 22 juli 2010, 20:15:26
ik ben ook een bmw fan!!

Ik ook! (totdat ik weer bij het tankstation sta, of naar de garage moet!) :cry:

Hee patje:)

dankjewel :D
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! Ik ga NOG weer een stapje verder 18 juli
Volgens mij gewoon in dienst net zoals deze:


Gr Eddie
ps er is ook een ouwe rolls en een Lamborghini countatch
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! Ik ga NOG weer een stapje verder 18 juli
Ik denk niet dat die wagens gewoon in dienst zijn, die auto's zijn gebruikt als een soort van promotieauto's. De RR was in ieder geval wel een auto die voor dat soort doeleinden gebruikt werd, ik dacht in Hilversum en omstreken.

Een paar jaar geleden heb ik een model van de politie-RR aan Antal gegeven als verjaardagscadeau.
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! Ik ga NOG weer een stapje verder 18 juli
Die Spyker en die Countach zijn zeer zeker niet in dienst, daar hebben ze alleen stickers opgeplakt bij wijze van open dagen.

De Italiaanse policia heeft trouwens wel degelijk een Gallardo in dienst. Was een kadootje van Lamborghini. En omdat ze een snelle Gallardo aan de policia gaven, kwamen ze meteen met een nog veel snellere versie van de Murciélago :lol:
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! Ik ga NOG weer een stapje verder 18 juli
Citaat van: Gerard op donderdag 22 juli 2010, 21:34:40
Ik denk niet dat die wagens gewoon in dienst zijn, die auto's zijn gebruikt als een soort van promotieauto's. De RR was in ieder geval wel een auto die voor dat soort doeleinden gebruikt werd, ik dacht in Hilversum en omstreken.

Een paar jaar geleden heb ik een model van de politie-RR aan Antal gegeven als verjaardagscadeau.

Er was volgens me pa een actie dat als je politie kerel werd dat je dan met de rolls mag werken, ik zag laatst een zwarte (aivd?) x5 (geloof gepanzerd) met een zwaailicht scheuren over de a7. Promotie of niet, ze bestonden echt dus ze zijn realistisch.

Ik denk er nog aan om die p-RR nog een keer te kopen als ik hem tegen kom.

Gr Eddie
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! Ik ga NOG weer een stapje verder 18 juli
Ik heb me laten vertellen dat die RR een eenmalige "limited edition" was. Dat zal dus beurzen en MP-achtige sites afstruinen worden.
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! Ik ga NOG weer een stapje verder 18 juli
Citaat van: Gerard op donderdag 22 juli 2010, 23:56:36
Ik heb me laten vertellen dat die RR een eenmalige "limited edition" was. Dat zal dus beurzen en MP-achtige sites afstruinen worden.

Ach, ik heb liever een rietze qbuzz of een groningen geeft gas bus dus als iemand....... :D

Gr Eddie
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! Ik ga NOG weer een stapje verder 18 juli
Citaat van: P@tje op donderdag 22 juli 2010, 20:29:55

Ik ook! (totdat ik weer bij het tankstation sta, of naar de garage moet!) :cry:
haha!!  :lol:
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! Ik ga NOG weer een stapje verder 18 juli
Citaat van: myron777 op vrijdag 23 juli 2010, 12:43:09
Citaat van: P@tje op donderdag 22 juli 2010, 20:29:55

Ik ook! (totdat ik weer bij het tankstation sta, of naar de garage moet!) :cry:
haha!!  :lol:

is het zo erg dan?
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! Ik ga NOG weer een stapje verder 18 juli
CiteerIk heb me laten vertellen dat die RR een eenmalige "limited edition" was. Dat zal dus beurzen en MP-achtige sites afstruinen worden.

Gewoon nog te koop in houten  :)

De rechter zaal en dan helemaal boven recht in de hoek bij de "autohandelaar"

Groetjes Fulco
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! Ik ga NOG weer een stapje verder 18 juli
Naar houten rijden is voor mij duurder dan het model zelf :?
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! voor het eerst een Opel! 31 Juli
De titel zegt het al ''Voor het eerste een Opel''
En dat klopt! een Zafira.
Voorlopig is dit eerst even het laatste model. Aangezien er een vakantie aankomt:) en Meerdam wel even genoeg auto's heeft!
Over het model.
Tsja ik vind het model geslaagd. Maar vind hem niet 100% mooi. Er zijn een paar schoonheidsfoutjes. Maar goed het is niets voor niets zelfbouw.
Excuses voor de slechte foto's!


Het standaard model van Herpa.


Uit elkaar gehaald.



Primmer, overgespoten, en de details geverfd.


Tadaaah



Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! voor het eerst een Opel! 31 Juli
Dit is al de zoveelste auto die bij jou een andere functie krijgt.

Het schijnt nogal makkelijk te zijn om ze uit elkaar te halen, zie ik dat goed? Of moet er enig "gepast geweld" gebruikt worden?
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! voor het eerst een Opel! 31 Juli
Citaat van: Gerard op zaterdag 31 juli 2010, 19:20:32
Dit is al de zoveelste auto die bij jou een andere functie krijgt.

Het schijnt nogal makkelijk te zijn om ze uit elkaar te halen, zie ik dat goed? Of moet er enig "gepast geweld" gebruikt worden?

haha jaa daarom ook voorlopig even de laatste haha! Ik ga sowieso 2 standaard modellen verkopen! En er komt nog veel meer van mij in de verkoop. Ben van plan alle duitse huizen te verkopen en hiervoor allemaal holland scale huisjes te kopen. En die verbouwen tot nederlandse winkels voor in de binnenstad van Meerdam. Oeps uitgelicht nieuws:oops:

De modellen zijn zeer makkelijk uit elkaar te halen. Lichten eruit halen (met een schilmesje) De bumpers eruit halen. En dan valt het interieur zo naar beneden. En dan de ramen eruit halen ook simpel en klaar is kees GERARD
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! voor het eerst een Opel! 31 Juli
Bedankt voor je snelle reactie, ik ga het ook eens proberen. Niet om ze over te spuiten, maar om er poppetjes in te frotten. Alleen maar lege auto's op de wegen is ook geen gezicht hè :wink:.
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! voor het eerst een Opel! 31 Juli
Citaat van: Gerard op zaterdag 31 juli 2010, 19:32:45
Bedankt voor je snelle reactie, ik ga het ook eens proberen. Niet om ze over te spuiten, maar om er poppetjes in te frotten. Alleen maar lege auto's op de wegen is ook geen gezicht hè :wink:.

Dat is waar;) Succes:D
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! voor het eerst een Opel! 31 Juli
Zeg, die zwaaibalken op de VW's welke zijn dat?
Heb je die bij Luthart vandaan, zo ja welke zijn dat dan?

Zijn wel leuke dingen om te zien. :P

Mvg,

Romar
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! voor het eerst een Opel! 31 Juli
Citaat van: Romar op zaterdag 31 juli 2010, 22:35:39
Zeg, die zwaaibalken op de VW's welke zijn dat?
Heb je die bij Luthart vandaan, zo ja welke zijn dat dan?

Zijn wel leuke dingen om te zien. :P

Mvg,

Romar
He Romar,
deze zijn ook van Fokko van Calker. En inderdaad ook te bestellen bij Luthart.

Gr Jeffrey
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! voor het eerst een Opel! 31 Juli
De vandalen hebben geprobeerd het 2e politie-bord er af te slopen :o