Nieuws:

Er zijn 300 wagons verkocht!! Laat de actie doorgaan en bestel in de Stichting 3rail Shop nu onze 20 jaar Stichting 3rail wagon! Lees de aankondiging en praat mee!!

Heljan 2019

Gestart door nobody woensdag 30 januari 2019, 11:41:08

Heljan 2019
nobody
gast

Heljan 2019
Catalogus (PDF) ===> klik
Re: Heljan 2019

16 meter treintafel - Nederlandse modelbaan

Bij het welkomstwoordje staat de containerterminal afgebeeld. Ik de hele folder door spitten om te kijken of het een re-run is of een nieuwe ontwikkeling... Wat denk je, hij staat niet eens in de folder.
nobody
gast

@citaat Wél een afwijkend model. Of die van een aandrijving voorzien is, staat 'r niet bij.

Hier staat dat het model "functional" is ===> klik

Is de pdf van die folder nou in zo'n lage resolutie? Ik had het idee naar een nostalgische catalogus uit de jaren 60 te kijken :)

Containerterminal van Faller is op komst, aan 349?.

Voor mij is dat een beter optie, dan een smak geld betalen op de veilingen :P
Wiki Redactie

Twentelijn Tp.IVa (1969-1980)

Kun je waarschijnlijk ook beter aan onderdelen komen, want dat is bij Heljan echt drama...

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.