Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Prijs Wintrack 12 nl

Gestart door Dirk dinsdag 03 mei 2016, 12:57:19

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Prijs Wintrack 12 nl
Lid sinds: 2006

offline
Prijs Wintrack 12 nl
Goede middag,

Ik denk eraan om dit programma aan te schaffen. Niet dat ik absoluut de versie 12 wil, maar toch een recente. Nu was ik aan het zoeken naar de prijs, en de versie 12 3D kost 99,50? voor de Duitse, de Engelse en de Italiaanse versie, en als ik kijk naar de Nederlandse versie dan kost die plots 135?....
Waarom kost die NL versie 35? meer. of heb ik een verkeerde prijs gevonden. De 99,50 is de prijs van Wintrack.de en de 135? komt van Keuterman. Waar hebben jullie Wintrack gekocht?
En dan kan ik een 2e hands kopen V9, maar ik twijfel omdat ik voor 30? extra een nieuwe V12 Engelse versie heb, en zolang het engels of nederlands is lukt het me wel, maar ik wil geen Duitse versie. Is het verschil tussen 2e hands V9 en nieuw V12 groot genoeg om 30? extra uit te geven?

mvg

Dirk
Re: Prijs Wintrack 12 nl
Op de site van Wintrack vind je onder 'History' vanaf versie 1.0 wat er in iedere nieuwe versie is toegevoegd.
Kijk of er bij de nieuwe mogelijkheden iets staat dat je denkt nodig te hebben en je weet direct welke versie je moet aankopen.
Re: Prijs Wintrack 12 nl
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

online
Re: Prijs Wintrack 12 nl
als het enkel is om je baanplan te tekenen kan je zelfs een oudere goedkopere versie 10 nemen.Of zelfs 7.Daar vind je zelfs een demoversie van om te bekijken en te leren tekenen.
Re: Prijs Wintrack 12 nl
stafmarklin
gast

Re: Prijs Wintrack 12 nl
Ik heb al jaren de Wintrack 7.0. Zoals Johnny aanhaalt: Werkt perfect voor het tekenen van een baanplan in diverse railsoorten en zelfs ook in 3D. Misschien toch een opmerking: Ik heb hem willen installeren op een Pc met 64bit sturing maar dit ging niet.
Dus een Windows 10 met 32bit en alles werkt.
Re: Prijs Wintrack 12 nl
Lid sinds: 2020

Herstarter met Marklin HO

offline
Re: Prijs Wintrack 12 nl
Ik heb op 8 augustus 2020 via de site van Keuterman Wintrack besteld en € 142,-- overgemaakt volgens de instructie. Tot op heden heb ik het nog niets ontvangen.
Keuterman schijnt de activiteiten over gedaan hebben aan de hr. Veldhuis.
Diverse malen gemaild, maar dit heerschap laat niets van zich horen. Mijn leverancier heeft bij een collega informatie ingewonnen en die beaamt dat de hr. Veldhuis niet reageert op reacties en zelfs bij klanten bekendstaat door slechte leveringen.
Een telefoonnummer die op de site vermeld stond was van iemand anders of hij deed dit voorkomen.
Dus wees gewaarschuwd als je via de hr. Velthuis Wintrack besteld.
Menne Noorbergen
Re: Prijs Wintrack 12 nl
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

online
Re: Prijs Wintrack 12 nl
wintrack 7 en 10 werkt hier op een win 7 64 bits perfekt.Zelfs met de laatste onderdelen files erin.
Re: Prijs Wintrack 12 nl
Ook ik heb wintrack besteld en betaald. €142,=

Geen teken van leven, en nog steeds geen wintrack.

Weet iemand hoe en wat over deze persoon.

Eduard
Re: Prijs Wintrack 12 nl
 @citaat: Via de KVK kan je het vestigingsadres van Veldhuis Modeltreinen vinden.  Goed, blijkbaar wordt er niet gereageerd op brieven e.d. Je zou het dan nog via de Duitse maker kunnen spelen: wintrack. Voor de maker zal het ook niet leuk overkomen als zijn verkoper in Nederland  niets meer voor hem regelt. En anders via de rechtsbijstand verzekering je geld terug proberen te krijgen.
Re: Prijs Wintrack 12 nl
Lid sinds: 2013

offline
Re: Prijs Wintrack 12 nl
Heb je via de site van Keuterman besteld dan ?
Daar staat vermeld dat ze gestopt zijn met leveren ivm persoonlijke omstandigheden.
Re: Prijs Wintrack 12 nl
Lid sinds: 2009

Grüezi midänand!

offline
Re: Prijs Wintrack 12 nl
Heb je 06-25560644 al geprobeerd te bellen? Dat schijnt van Veldhuis Modeltreinen te zijn.
https://www.detelefoongids.nl/veldhuis-modeltreinen/45705614/5-1/