Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!
Gestart door Extratrein zondag 31 mei 2026, 14:27:30
Geplaatst Op: zondag 31 mei 2026, 14:27:30
graag een glaasje wijn
Geplaatst Op: zondag 31 mei 2026, 15:19:47
Geplaatst Op: zondag 31 mei 2026, 16:32:43
Geplaatst Op: zondag 31 mei 2026, 16:39:05
Geplaatst Op: zondag 31 mei 2026, 16:56:16
Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.
Geplaatst Op: zondag 31 mei 2026, 19:38:03
Geplaatst Op: zondag 31 mei 2026, 19:58:56