Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Adres wijzigen MFX lok BR 290 99 voor Delta besturing?

Gestart door Mutxamelt zaterdag 01 februari 2025, 18:38:06

Adres wijzigen MFX lok BR 290 99 voor Delta besturing?
Met gebruik van een MS 2 wil ik het adres veranderen van de MFX lok BR 290 99.
Adres wijzigen doe ik op een apart los stukje spoor.
Zover alles goed, maar als ik dan de lok op mijn Delta baan wil laten rijden met ingeprogrammerd adres 72 rijd hij niet op mijn Deltabaan.
Volgens mij is het adres alleen gewijzigd in de MS2 en niet in de lok zelf, hetgeen ik nou juist moet hebben.
Men schrijft steeds dat MFX loks ook rijden op Delta, maar hoe dan, Delta kent maar 4 adressen, 1 daarvan moet in de lok geschreven worden.
Hoe doe ik dat ?

Bvd en gr.
Re: Adres wijzigen MFX lok BR 290 99 voor Delta besturing?
Wiki Redactie

Twentelijn Tp.IVa (1969-1980)

MFx zit je in de weg. Schakel MFx uit in je MS2, verwijder de betreffende loc uit de loclijst en laat 'm opnieuw herkennen door de MS2. Nu staat de loc in de MS2 bekend onder zijn Motorola-adres en kun je het wijzigen.
Bedankt, het is gelukt, hij rijd nu onder Delta.
Gr.

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.