Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

COOP-actie 2024: Goedkoop reizen in Zwitserland

Gestart door Has-bls zondag 11 augustus 2024, 11:16:58

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

Hallo allemaal: ze zijn weer verkrijgbaar bij de COOP: de goedkope Tageskarte voor Chf 49,-

COOP-CH Goedkoop reizen actie 2024

Re: COOP-actie 2024: Goedkoop reizen in Zwitserland
Heb je de kaart al gekocht? Hij wordt naar je opgestuurd. Heb nog niet geprobeerd om een account aan te maken, maar ik vermoed zomaar dat je dan ook in Zwitserland moet wonen.

Wel nog 25 Chf korting op de 49 Chf voor nieuwe accounts, dus als het kan heb je dubbele pret.

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

Hoi Bassie,

Nee je kunt geen account aanmaken als buitenlander zijnde. Je moet echt ingezetene zijn: vorig jaar uit den treure geprobeerd account aan te maken maar niet gelukt.

Je kunt hem - zoals de website al aangeeft - uitsluitend in de aangewezen COOP-filialen kopen (in zwitserland uiteraard) of degenen die in Zwitserland woonachtig zijn en account hebben: online bestellen en ze thuis (in CH)) afgeleverd.

Vorig jaar was ik op tijd in Zwitserland om ze te kunnen kopen bij de COOP: dit jaar laat ik het de verhuurder van het vakantiehuisje regelen. Dus de dubbele pret voor een nieuw account gaat helaas niet op ......