Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

CS1Rel naar Boosterkabel schema

Gestart door jeroenk donderdag 04 februari 2021, 21:26:52

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
CS1Rel naar Boosterkabel schema
Hallo,

In ben in bezig van een CS1Rel en booster 6017 maar niet de kabel daarvoor.
Thans ik heb ooit een stekker weten te bemachtigen die in de CS boosteruitgang moet en heb zelf een kabel geprobeerd te maken.
Dit werkte helaas niet. Momenteel heb ik een kabel te leen van Walter en werkt de setup goed.
In de kabel schijnen twee weerstanden opgenomen te zijn maar het geheel is met krimpkous bedekt en dus weet in niet hoe ik de kabel na moet maken.

De vraag is of iemand het schema heeft van de booster kabel voor CS1Re <> Booster 6017, waarin ook de weerstanden zijn weergegeven.

Ik zie reacties graag tegemoet.

groeten,
Jeroen

Re: CS1Rel naar Boosterkabel schema
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: CS1Rel naar Boosterkabel schema
Heeft de CS1Rel dan niet een gewone 5 polige aansluiting voor de "ouderwetse" (is zonder MFX terugmelding) boosters, indien wel dan is dat kabeltje te koop bii Modelbouwled, een LDT product.

Groet, Anne W
Re: CS1Rel naar Boosterkabel schema
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail
Lid sinds: 2007

offline
Re: CS1Rel naar Boosterkabel schema
Anne, het gaat om de weerstandswaardes die Jeroen wil weten.

Ik zal morgen even zoeken, heb een kabel waar ik losse weerstanden kan zien geloof ik, moet in lade graven. :-)

Re: CS1Rel naar Boosterkabel schema
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: CS1Rel naar Boosterkabel schema
Beste Fred,

Ik ben gewoon blij dat ik maar een eenvoudige digitale rijder ben, verder keek ik even naar https://www.ldt-infocenter.com/dokuwiki/_media/de/anschlussbeispiele/page_444.pdf, waar ik gewoon een 5 aderig kabeltje zie waarin geen weerstanden zitten.

Groet, Anne W
Re: CS1Rel naar Boosterkabel schema
Hallo alleen,

'offline' zijn Fred, Walter en ik hier verder naar aan't kijken. Als we het schema van de kabel goed hebben maak ik een tekening en plaatsen we deze hier.

groeten,
Jeroen