Nieuws:

Er zijn 300 wagons verkocht!! Laat de actie doorgaan en bestel in de Stichting 3rail Shop nu onze 20 jaar Stichting 3rail wagon! Lees de aankondiging en praat mee!!

Waarde van M rails?

Gestart door Pietertje maandag 03 maart 2008, 11:38:44

Waarde van M rails?
Pietertje
gast

Waarde van M rails?
Ik heb hier nog heel veel (honderden) M rails liggen,prima conditie.
Is dat nou nog wat waard,of moet ik denken aan oud ijzer prijzen?
Allemaal rechte en bochten, wat handwissels,geen electrische wissels.
Re: Waarde van M rails?

hoi
de m rails van marklin is op het ogen blik bijna tot niks waard
de rechte rails nr 5106 ligt tussen de ?0.30 en ?1.00 dus het ligt er wel aan in wat conditie die zijn en dan krijg je ook nog zit er ovp bij
en met de bochten de 5200 en 5100 geld het zelfde verhaal en met wissels en kruiswegwissels ook
hoop hiermee je vraag en klein beetje beanwoordt te hebben
groetjes Dennis

Hallo,

Destijds ook het M-rails vekocht. ( gebruik nu enkel K-rail )

Prijs was ook erg laag; zal ongetwijfeld te maken hebben met veel aanbod en weinig vraag )
Kijk naar de gangbare prijzen op Marktplaats en Ebay (Duitsland).
Prijzen voor goede rails schommelen rond de 50 cent per stuk. Dat is nog altijd meer dan oud-ijzer...

Groetjes,
Kiezel :)
Pietertje
gast

Bedankt voor de reacties, beste maar eens een paar partijen van maken dus en op Ebay of marktplaats verkopen voor een kwartje stuk of zo.
Veel OVP heb ik er niet bij,paar doosjes hooguit.

hoi pietertje
of zet het hier te koop er zijn nog zat 3railers die met m rijden
Groeten Dennis

Bochten in M zijn bijna niks waard, zeker de 5100 niet. Rechte rails 'doen' ergens rond de 0,50 a 0,80 op beurzen, als het er een beetje uit ziet. Handwissels een euro of 5 maximaal, geloof ik.

5200 is anders lastig aan te komen op beurzen, deze worden massaal ingekocht. Ik kon vorig jaar nog een partij van 40 stuks op de kop tikken voor een (vond ik) leuk prijsje (EUR 1,-/st) en sindsdien kom ik ze nauwelijks meer tegen. Volgens de handelaren zijn ze zeer populair.

5100 bogen en 5106 kom je nog veel, heel veel tegen.

Maar gelukkig ben ik nu voorzien  :D

Patrick
Pietertje
gast

Op het ogenblik zit ik in een fijne interne verhuizing.....maar ik heb al 4 bananendozen vol M rails verzameld.
Als ik tijd heb zal ik eens inventariseren en ze voor een vriendelijk prijsje in het verkoophoekje zetten.
Mocht iemand nu iets specifieks zoeken kan je natuurlijk een pb sturen.

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.