Nieuws:

Heb je nog geen treinenplaatje in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Tang Band bass module, iemand ervaring mee?

Gestart door Treinengek Junior woensdag 24 juni 2020, 16:15:42

Vooral voor de technische kant.

Op Facebook zag ik onlangs een schaal G ombouw met een Tang Band Bass Module. Tang Band is een Taiwanees bedrijf die al jaren innovatieve speakers maken.
Ze verkopen ook 'bass modules' waar ze een actieve speaker en passieve radiator gebruiken. Deze hebben een zeer hoge bass output.

Ik vond onlangs een draadje van modelbouwers (in schaal 0?) die ook kleinere bass modules van hen gebruiken.

Iemand ervaring met deze speakers of weet waar ze in Europa te krijgen zijn? Ik heb voorlopig enkel soundimports.eu gevonden (Nederlands bedrijf) maar die leveren weer niet die speciale bass modules.

Hier het draadje: https://forum.aorailroad.com/t/tang-band-speakers/312

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.