Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Bagagewagen 4316 maakt storing

Gestart door Treinhobby woensdag 05 februari 2020, 12:48:33

Bagagewagen 4316 maakt storing
Van de bagagewagon 4316 heb ik een aantal van in mijn bezit, Mooie wagons alleen maken ze op bepaalde plekken in de baan storing.(met name bij de bochtwissels)
Vermoedelijk komt dit door de sleper.

In een topic in maart 2019 is hier op het forum ook al over gesproken, Alleen heb ik nog niet echt een oplossing kunnen vinden hiervoor.

Wie kan mij helpen?
Re: Bagagewagen 4316 maakt storing
Weet je ook waar hij sluiting maakt?  Misschien kun je er een kortere sleper op zetten?
Re: Bagagewagen 4316 maakt storing
De sleper zit er standaard al onder.
Naar mijn inzien is de sleper te groot, de sleper kan daardoor niet goed veren.

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.