Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Wij gaan naar Rijswijk!

Gestart door PaT vrijdag 13 januari 2023, 11:14:19

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Wij gaan naar Rijswijk!
Lid sinds: 2015

Hoe sneller, hoe mooier!

offline
Wij gaan naar Rijswijk!
Het was een redelijk last minute beslissing maar de stichting 3rail modulebaan staat op de beurs in Rijswijk.

Door het late tijdstip hebben we maar een klein plekje gekregen dus zullen we er zijn met 3 bakken (waaronder een splinternieuwe in aanbouw zijnde bak van Guus), de hoekbakken en de keerlussen.

Kom dus gerust dit weekend even langs bij Ton, Sverre, Ragoem, Wim, Guus en Alphons voor een praatje.

Waar we precies komen te staan horen we vanmiddag pas. Gelukkig is de beurs in Rijswijk altijd overzichtelijk, dus jullie zullen ons vast kunnen vinden.
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Veel plezier allemaal, ik vind het jammer dat ik er niet naar toe kan. :(

Voor wie er graag naar toe wil maar nog geen toegangskaarten heeft. Ik heb er nog drie voor de zaterdag.
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Tot zaterdag!
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Lid sinds: 2020

zonder fantasie ook geen creativiteit

offline
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Rijswijk is vanaf mijn woonplaats makkelijk te doen met de tram maar ik geef er toch de voorkeur aan, thuis aan mijn modelbaantafel te werken. Een ander keertje kom ik graag.
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Citaat van: FransW op vrijdag 13 januari 2023, 13:08:51Rijswijk is vanaf mijn woonplaats makkelijk te doen met de tram
Aan de overkant van de Broodfabriek heb je een parkeergarage waar je de auto - gratis - prima kwijt kan.
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Lid sinds: 2020

zonder fantasie ook geen creativiteit

offline
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
 @citaat ik weet het Bas, ik ken de Plaspoelpolder goed maar de auto is morgen voor mijn echtgenote wanneer zij een late dienst heeft. Maar even goed rij ik naar Den Haag en Rèswèk zoveel mogelijk met openbaar vervoer. 😏
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Lid sinds: 2021

Alles gaat op stoom

online
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Ik kom zeker even buurten morgen!
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Lid sinds: 2015

Hoe sneller, hoe mooier!

offline
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
We staan op een ongenummerde stand. Bij binnenkomst rechtdoor de zaal inlopen, recht voor de stands van Artitec en KleiNSpoor.
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Bij mij was de auto ook al eerder opgeëist...
Dat wordt dus op t fietsie; hopelijk is t ff droog ;).
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Lid sinds: 2008

offline
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Leuk  kom zeker even buurten.
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Citaat van: Hanzi op vrijdag 13 januari 2023, 17:33:26Bij mij was de auto ook al eerder opgeëist...
Dat wordt dus op t fietsie; hopelijk is t ff droog ;).

Anders neem je de waterfiets. :)
Tot zaterdag.
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Citaat van: FransW op vrijdag 13 januari 2023, 13:08:51Rijswijk is vanaf mijn woonplaats makkelijk te doen met de tram maar ik geef er toch de voorkeur aan, thuis aan mijn modelbaantafel te werken. Een ander keertje kom ik graag.
Heb je geen spullen nodig dan, Frans?
Ideale kans om van alles en nog wat voor je baan in te slaan én ideeën op te doen voor de uitvoering ervan.
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Citaat van: FransW op vrijdag 13 januari 2023, 14:23:04@citaat ik weet het Bas, ik ken de Plaspoelpolder goed maar de auto is morgen voor mijn echtgenote wanneer zij een late dienst heeft. Maar even goed rij ik naar Den Haag en Rèswèk zoveel mogelijk met openbaar vervoer. 😏

Het is zondag ook he, of moet je dan ook de auto inleveren? >:-D
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Lid sinds: 2020

zonder fantasie ook geen creativiteit

offline
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Ik kan zeker het nodige gebruiken maar wil eerst de modelbaantafel afbouwen voordat ik aan de modelbaan ga werken. En daar wil ik dit weekend voor gebruiken. Er komt heus wel weer een beurs in Rijswijk en er is natuurlijk ook nog Houten waar ik mijn slag kan slaan... 😏
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Rijswijk is maar eens per jaar en is een leuke mix van banen en beurs.
Houten is alleen beurs.
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
sus6 morgen.
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Voor wie er vandaag nog naar toe wil, ik heb nog drie (gratis) toegangskaarten!
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Lid sinds: 2015

Hoe sneller, hoe mooier!

offline
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
De beurs zit er weer op, iedereen is moe maar heel erg voldaan thuis. We vonden het een zeer geslaagde beurs.

We stonden op een toplocatie en hadden dan ook heel wat aanloop. De nodige vragen werden gesteld en zeker als het wat rustiger werd werden onze 'pamfletten' goed gelezen.

We zijn door de organisatie direct uitgenodigd voor de Modelspoordagen van 2024. Dan zullen we met een zo groot mogelijk aantal modules en onze vrienden van Stichting 3rail events aanwezig zijn.

Zo'n beurs is ook altijd een mooie leerschool. Wat ging goed (opvallend veel, zeker de treinen reden als een tierelier), wat kan beter en wat moet echt anders. We gaan het allemaal aan het einde van de maand bespreken.

Rest mij niets anders dan nog een paar sfeerimpressies. Wellicht hebben de andere leden nog meer foto's of filmpjes.
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Jullie hadden zeker een prachtplek!

IMG-20230114-WA0014.jpg
IMG-20230114-WA0013.jpg
IMG-20230114-WA0012.jpg 
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Lid sinds: 2015

The Fonz

offline
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Inderdaad een topplek. Hopelijk de volgende keer meer ruimte voor meer modules
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Wij gaan naar Rijswijk!
Ik had willen gaan, maar een windows update gaf een déja vu bug, met een déja vu oplossing van 3 dagen sleutelen om het weer goed te krijgen.
Wat ben ik toch blij met m'n linux machine die nooit zulke kuren heeft (maar wel weer andere).
Dus dit keer geen Rijswijk. Zal wel Lisse worden ...