Heren,
Ik doe even geen citaten omdat het anders teveel werk wordt en om jullie nog langer in spanning te houden vindt ik ook niet leuk dus hier is hij tatata de 3railforumloc.
Volgens mij nummer vijf gemaakt door Bart (Bahn-AG) wat een prachtige loc is het weer geworden een schoonheid waar ik 5 a 6 weken voor de eindstreep voor gevallen ben als een blok wat kan je verliefd worden op een loc.

Ik kreeg deze loc op de gastendag overhandigd van Bart maar door een sterfgeval in mijn vriendenkring ging de loc even aan de kant na de crematie afgelopen zondag is alles weer bijna normaal en pakken we het leven weer op dus ook voor het forum.
Ook heb ik een filmpje geplaatst van de 3railforumloc en zoals jullie kunnen zien zijn de schaduwstations klaar en zijn de bezetmelders aangesloten en de ringleiding(en) geplaatst en de ledverlichting op beide verdiepingen vastgezet met wasknijpers.
De scherpe forumlid zal opmerken dat de s88 verkeerd om zijn geplaatst dat was een vergissing maar ik heb het toch zo gelaten bij de rest omdat ik dan makkelijker uitkwam met de draden van de bezetmelders zodat ze niet onderlangs hoefden.
Nu veel rijden om de rails schoon te rijden en met een doek met alcohol aan de gang waar hij erg blijft stil staan maar gelukkig valt het erg mee soms moet ik een stukje rails vervangen omdat er echt niet op gereden kan worden maar dat is zo gepiept dat vervangen.
En ja toch weer een loc erbij maar ik heb het er graag voor over om de weddenschap die andere zijn aangegaan over mijn loc aankopen te verliezen voor deze prachtige loc ja en weer een Taurus nummer drie in Michelstadt en ik vrees dat er meerdere zullen volgen.

Nu ik alleen maar de locs op de baan heb dacht ik eraan om allen maar met locs te gaan rijden want dat vindt ik het mooist van allemaal die losse locs over de baan maar ik denk dat ik een (rood)probleem lees vrouw heb als ik alle wagons ga wegdoen dus dat doen we maar niet.

Heren kijk en geniet van deze schitterende loc en wees eerlijk het was het wachten waard toch.
3railforumloc filmpje