Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

lampje laten knipperen

Gestart door Jaap van Zuthem zondag 06 juli 2014, 14:23:52

lampje laten knipperen
Jaap van Zuthem
gast

lampje laten knipperen
Het lampje in het brandende belastingkantoor van Faller knippert niet. Kan iemand mij uitleggen (simpel graag), hoe ik het lampje en het printplaatje moet aansluiten.
Re: lampje laten knipperen
Met draadjes op een spanning.

Hoi Jaap,

Kun je wat foto's plaatsen?
Als ik naar de handleiding kijk, zou ik zeggen geel en bruin naar de lichttrafo.

Groeten,
Ton.
Jaap van Zuthem
gast

Het lampje brand wel, alleen het knippert niet, ik denk dus dat ik het printplaatje verkeerd heb aangesloten. Aan het printplaatje zitten 2 draden, waar moet ik die mee verbinden?

Ik denk dat dat printplaatje voor het knipperen zorgt.
Kan alleen in de handleiding niet goed zien de kleuren van de draadjes en hoe ze zijn aangesloten.

Misschien dat iemand anders, die het model ook heeft, weet hoe het aan te sluiten.

Wat ook kan zijn is dat het lampje continue behoort te branden.
En dat het printplaatje een knipperende led bevat.

Groeten,
Ton.
Het zijn knipperlampjes dus als ze niet knipperen....

Gr, Ben.

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.