Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Modelbouw verfspuiter gezocht

Gestart door FritsAir donderdag 21 augustus 2014, 19:04:26

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Modelbouw verfspuiter gezocht
Ik zoek iemand die (evt. tegen een vergoeding) een 1:72 schaalmodel van een groot transportvliegtuig (Boeing C17 Globemaster) kan spuiten. Het gaat alleen om de basiskleur grijs over het hele vliegtuig incl. vleugels e.d. De verdere afwerking kan ik zelf. Ik ben bezig een Amerikaanse modelspoorbaan te bouwen en onderdeel daarvan wordt een (deel van een) Air Force Base. Daar wil ik dan o.a. dat vliegtuig neerzetten. De schaal komt niet helemaal overeen met H0, maar door de grootte van het vliegtuig valt dit niet zo op. Op mijn vorige baan had ik een B52 in dezelfde schaal en dat zag er qua formaat prima uit.
Ik ben er nog niet op korte termijn aan toe, maar ik wil al wel vast kijken of er iemand is die dit op termijn kan en wil. Zelf ben ik niet handig genoeg om zulke grote oppervlakten mooi egaal te spuiten.
Re: Modelbouw verfspuiter gezocht
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: Modelbouw verfspuiter gezocht
Ik weet niet waar je woont, maar ik kan wel een aardig potje spuiten. Kan je wel helpen evt.

Roy
Re: Modelbouw verfspuiter gezocht
Ok Roy, bedankt voor je reactie. Ik woon in Zwolle. Als ik er aan toe ben zal ik contact opnemen
Re: Modelbouw verfspuiter gezocht
Roy, het is geen potje dat hij heeft maar een heel vliegtuig. :)