Na ruim een half jaar verbouwen is mijn huis eindelijk zover klaar dat ik de hobby langzaam maar zeker weer kan oppakken.
Ben op het moment de zolder (hier komt de baan) aan het afwerken. Krijg een aardige ruimte.
//De rand van 30cm kan ik alleen lager gebruiken ivm schuindak.
Ik veel geleerd van mijn vorige baan. Vooral wat ik fout gedaan heb toen. Probeer deze keer de baan niet te complex te maken. Zorg ook dat ik overal goed bij kan komen. Gebruik ruime bochten Gebruik geen meegebogenwissels meer. Verder komen er nu wel schaduwstations.
Het zichtbare deel gaat uit k-rails bestaan vanwege de vele mogelijkheden van de flex-rails.
De schaduwstations worden van c-rails.
Ik heb de laatste dagen wat zitten tekenen in wintrack. Krijg 2 schaduwstations. De treinen gaan in principe van schaduwstation naar schaduwstation rijden via een groot station.
Hier wat ik getekend heb.

Onderste niveau. Zijn 4 opstelsporen van zo 3 meter bereikbaar en te verlaten via klimspiraal naar niveau 0.

2de schaduwstation met sporen van2,75m. Verder een paradespoor waar mijn kolenmijn aan moet komen.

En het hoofdspoor met het stationscomplex. Er zijn 4 stationssporen van ruim 2 meter. Erachter nog een goederenspoor met omloopspoor en een lokloodscomplex.

Hier het totaal. Goed te zien dat er dus van schaduwstation naar schaduwstation wordt gereden. Wat volgens mij een mooi variatie moet opleveren aan treinen.
Dit is voor het eerst dat ik wintrack gebruikt heb. Ben dus benieuwd wat ik er volgens jullie van gebakken heb. Hoor dus graag suggesties en of opmerkingen.
Maikel