He Jasper.
Ben hier voor de 2e maal met een bezig.
Heb uiteraard mijn eigen Sprinter , en ik ben nu met een City pendel bezig van mede forummer.
Die vermoedelijk met het zelfde probleem zat als jij.
Maar ik herken het flikkeren totaal niet.
Ook mijn eigen Sprinter heeft dit niet.
En gisteren toevallig alles aangesloten , maar van flikkeren is totaal geen sprake.
We hebben het dan over de front en sluitverlichting he.
Die staan beiden gewoon op de massa (zwart) . en geel/wit voor de witte/rode lamp van de ESU decoder.
De blauwe en de groene draad heb ik beschikbaar voor de binnen (led) verlichting in het rijtuig.
Dit moet uiteraard wel flikker vrij zijn.
Moet dit toch voor jou een probleem zijn is het ook nog anders mogelijk.
Als het goed is maakt het stuk metaal waar je lampjes in zitten GEEN contact met massa.
Dit krijgt hij alleen doordat de massa op de print contact maakt met de schroef.
Als je dit doorkrast bij de schroef heb je echt een vrijstaand stuk metaal die je dan ook met blauw zou kunnen verbinden.
Maar hier is dus wel belangrijk dat je goed kunt kijken dat het stuk metaal nergens meer aan massa ligt (meten is weten).
Het is dus mogelijk om dat ook digitaal te maken , maar nogmaals ik herken dit probleem totaal niet.
Anders had ik dat ook zeker anders aangepakt.

City pendel in oude staat zoals ik hem ongeveer kreeg , alleen was alles gedemonteerd.
Ook de "oude" motor.
Maar na een grondige schoonmaak beurt loopt die gewoon prima , en zelfs zonder te veel herrie.
Mvg: Alex