Delta control/ als booster voor DDW, MS1, 6021/6051, ECoS, IB I en II, Loconet, EDiTS en een zelfbouwcentrale (DCC Command Station).Verder heb ik ook nog ooit de Digsys van Fred Stevens gebouwd.Mvg,PeterP.s. je kunt er maar 5 stuks opgeven.
Er zijn weinig tot geen leden die DigiSys kennen. Toevoegen aan de poll heeft weinig zin denk ik.Mvg,Peter
Ook gestemd. Rij met de onverwoestbare 6021 en voor noodgevallen een MS1 in de la liggen.
Zie onderaan,
Citaat van: 44er op maandag 18 juli 2011, 10:45:35Zie onderaan, Helaas, water en kolen staan er niet bij. Mvg,Peter
Oer digitaal van M* toen het nog van gietijzer was.
wat betekend reloaded?
Ik stuur aan met een control unit 6021 en 2 ms1.Ik zie dat de 6021 nog goed in het zadel zit ,dit had ik niet verwacht .Mvgr Ger
zo oud zijn die ook weer niet. en je kunt ze combineren met het hele systems programma. wat ook een voordeel is natuurlijk.
Hallo Allen,Op verzoek een Poll welke digitale centrale('s) er gebruikt worden om de treinbaan aan te sturen,met vriendelijke groet,Walter
Hallo Walter,Bedankt voor het snelle plaatsen van deze poll Ik ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een ECoS 2 en heb hier ook op gestemd.Mvg,Peter / degeluidsman.
Van mij DusMvg,Peter / degluidsman.