Hey Rutger,
Complimenten hoor! Wat een gebouw! Je treinenverzameling moet nu wel compleet waardeloos zijn geworden, want je waardevolste model is dat van je eigen gebouwde ronde locloods Pankow-Heinersdorf!
Vraagje, is het in dit stadium nog mogelijk om de spoorstaven een roestkleurtje te geven? Dat steekt niet alleen mooi af tegen de geweatherde loodsvloer, maar je kan op ieder uiteinde voor een spoortje het effect nabootsen tot waar de loks ongeveer komen. Daarmee bedoel ik dat je een mooie overgang kan maken van een glimmende bovenkant van de spoorstaaf (grootste gedeelte van de opstelspoortjes) naar een roestige bovenkant (uiteinde spoortjes). Op het absolute uiteinde van het spoortje komt immers geen wiel
! Ik ben benieuwd aar je mening.
Kortgeleden heb ik een waterwagen gekocht voor achter mijn kleinere loks als ze 'lange reizen naar verre bestemmingen' willen maken. Als je loods voltooid is moet 'ie officieel geopend worden met een spetterende materieelshow, vind ik althans! En je voelt 'm al aankomen zeker? Ik ben daar graag bij!
Heel veel succes met de rest van de bouw. Echt respect!
Groeten,
Vincent