Citaat van: Spoorman op dinsdag 18 januari 2011, 22:33:26
En zo praten fans wat krom is recht.
Gr, Ben.
Maar daar is het ook een M*-forum voor, Ben. Als het alleen maar droefheid en negativiteit over het merk zou zijn, wat doen we hier dan nog met z'n allen? Bovendien kan de fabrikant dan wel inpakken denk ik.
Het Apps-nieuwtje is waar ik het eerder over had, het nieuws wat M* in Nürnberg uit ging brengen.
Leuk, maar het zal nauwelijks nieuwe aanwas betekenen. Apple fanboys zitten niet te wachten op "oude techniek" die ze met hun high tech speeltjes kunnen aansturen. Die zitten in no-time geeuwend achter hun iPad of iPhone onder het uitroepen van "Pfft...treintjes...dat is zoooooo 1930.."
Ik vind het gewaagd van M* dat ze dit doen maar het schudt de markt niet wakker. Kijk wat je er daarnaast nog voor nodig hebt. Bovendien is het idee niet eens origineel maar afgekeken van hobbyisten. Op YouTube zwerven diverse filmpjes hierover rond.
Iets wat bij M* meer zoden aan de dijk zou zetten is de bezem halen door het assortiment en bijvoorbeeld eens goed kijken naar de wirwar aan wagonverlichting. Standaard
met zonder met zonder sleper en bedrading, je wordt er gek van. Teveel oude ballast in de schappen, dat kost hen ook bakken met geld en de klant ook.
@Hans; 3A vermogen is niet super voor een instrument met zoveel mogelijkheden. Een paar locs met de meeste functies aan, wagonverlichting en wat andere dingetjes en je zit over de grens.
Boosters zijn, zoals gezegd, al erg duur. Te duur naar mijn idee dus ik ga kijken voor tweedehands over enige tijd. Zou M* als tegenprestatie, tegemoetkoming naar de oude CS 1 en II-klanten van mijn part, de boosters in prijs laten zakken dan denk ik dat ze een hoop gemor minder krijgen.
Maar, dat is mijn persoonlijke mening.