Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

DB Sluitwagon

Gestart door Kevin_S zondag 24 december 2006, 17:30:54

DB Sluitwagon

Duits rijder

DB Sluitwagon
Ik heb een nieuwe wagon gekocht (2ehands) en er is een probleempje ik rij analoog en soms doet het lampje het niet de sleper is er net nieuw opgezet door een profesionele modeltreinbouwer. nu weet ik niet wat het probleem is wie weet het wel?

Dus.. het lampje doet het soms niet!
Re: DB Sluitwagon
VincentKloeg
gast

Als het dat bruine goederenwagonnetje is met sluitlicht dan kan ik er over meepraten. Daar heb ik ook niet zulke goede ervaringen mee gehad. Dat lampje brandde meer niet dan wel tijdens het rijden. Ik heb heel veel geëxperimenteerd wat betreft de stroomopname en afvoer (die kopere lipjes die op de assen drukken) en ik heb zeer regelmatig de wielen schoongemaakt. Het hielp allemaal niet. Van binnen was niets bijzonders te zien (als ik de kap eraf haalde). Het principe is heel simpel, maarja, op één of andere manier wilde het niet zo werken.
Ohjah, de rails maakte ik ook heel vaak schoon. Hielp ook niet.

Dus ja, ik heb het wagentje maar weer verkocht. Stom ding.

Ik kan je dus eigenlijk niet helpen  :lol:.
Martin
gast

Ik denk dat Marklingek jouw wagonnetje gekocht heeft, Vincent :D

groetjes, Martin
VincentKloeg
gast

Die is in de roos :mrgreen:!!
Speciale Gast

Heey,

Dan weet ik niet hoeveel vincent er heeft verkocht maar dan heb ik er ook 1 van hem zeker  :lol: :lol:.
Ook die van mij heeft hier last van :(.

Marcel
VincentKloeg
gast

:twisted: Ik en mijn modelspoorbaan hebben zo hun geheimen

Ik euhm... Ik heb er niks mee te maken hoor!! :wink: :mrgreen:

Wat ik nu wel weet is dat ik niet nóg eens zo'n goederenwagentje ga kopen met sluitlicht. Als er meerder last hebben van een niet functionered lampje dan klopt dat wagentje (naar mijn mening) niet.
Dus dat geld hou ik dan maar in m'n zak.

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.