Citaat van: vanb op zondag 28 november 2010, 16:46:01
Hoi Arie,
Mooi aquarium zeg. Ziet er ook al zo verzorgd uit.
Had steeds het idee dat er een treintje tussen de rotsen vandaan zou komen
Maikel
Hoi Maikel,
, Treintjes mogen niet in de bak komen hoor, straks vinden ze het nog lekker
Citaat van: degeluidsman op zondag 28 november 2010, 15:04:24
Is het geen leuk idee om een buis door het aquarium te maken waar treinen doorheen rijden .
Dan heb je wel iets aparts.
Mvg,
Peter / degeluidsman.
, Hoi Peter, dat is wel uitvoerbaar, maar kan dan het wedstrijdkeuren wel vergeten
Citaat van: AlbertJan op zondag 28 november 2010, 22:07:45
Dag Arie.
Met bewondering naar jouw prachtige aquarium met meubel gekeken!
De bouw en inrichting is net zo prachtig gebouwd als jouw Stadsbahn.
Enneh, de garage lijkt mij ook een prachtplek voor een mooie en grote modelspoorbaan!
Succes met de keuring.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Hoi Albert Jan, bedankt, als de verzekeraars ons zo blijven uitpersen, maak ik van de garage/herstelbedrijf misschien nog wel een keer een heeeeeele grote treinruimte.
Citaat van: brunigbahn op dinsdag 30 november 2010, 18:48:35
Beste Arie,
Arie met bewondering heb ik even naar de bouw van je aquariummeubel gekeken.
In een woord GRANDIOOS.!!!!!!
Je baan word vast zo geweldig.
groeten Johan
Hoi Johan, het is wel de bedoeling de baan net zo mooi te maken, maar ligt nu even stil, komt wel weer.
Citaat van: Varekamp op dinsdag 30 november 2010, 18:55:26
Hallo Arie,
Leuk om je aquarium te zien, erg mooie bak en vissen. Volgens mij heb je het prima onder controle, want ik zie weinig alg e.d. Ik weet nog van vroegeh dat een juiste PH waarde van het water erg belangrijk is.
Kan erg rustgevend zijn zo'n mooie aquarium.
Succes met je verbouwing, kan je eindelijk als je klaarbent lekker douchen om het stof van je af te spoelen.
Groeten Ronald
Hoi Ronald, De bak is goed onder controle, de ph waarde regel ik automatisch met CO2 toevoer, de CO2 wordt dor de planten weer omgezet in zuurstof, zodat ik geen gat in de ozonlaag brandt
Gelukkig hebben we nog een losse douche, zodat ik tussendoor ook al het stof af kan spoelen
.
Als ik bij jouw de helling met bomen zie krijg ik wel weer zin om te bouwen hoor, wat is dat geweldig mooi,
vr gr Arie