Hallo Arie,
allereerst je zoon Richard sterkte met de komende operatie.
Je stad wordt wel heel erg fraai, en zeker het bouwen in modulen zoals jij dit doet zou velen tot voorbeeld kunnen dienen.
met vriendelijke groet,
Walter
Hoi Walter, bedankt, komt best goed hoor met Ronald. Het leuke van dit forum is dat een ieder bouwt op zijn eigen manier en de meeste doen hier uitgebreid verslag over en beantwoorden ook de eventuele vragen. Je kan dan zelf bekijken wat het beste op jouw baan en vooral ook bij jouw kunnen past. vr gr Arie
Dag Arie,
die weg is weer schitterend!
Helaas ben ik zelf een ietwat kleurenblind, en hierdoor ook bang dat ik zoiets nooit zou kunnen. O.a. de samenstelling van de kleuren en de volgorde van werken zal ik allemaal af moeten kijken en af moeten gaan op andermans oordeel voor het resultaat.
Maar ik heb hier een perfect voorbeeld gevonden!

Eenvoudig beschreven a.d.h.v. zeer duidelijke foto's! Mijn complimenten!
Nog een paar vraagjes: de stoepen zien er nu nog wel plastic uit t.o.v. de weg, ga je hier nog mee bezig? En indien zo, hoe pak je dat aan, want je weg is van gips terwijl de stoepen van plastic zijn?
Groeten,
Erik
Hoi Erik,
Is lastig als je kleurenblind bent, ik heb wel eens begrepen dat je dan beter kleurverschil ( contrast) kan zien

. Ik heb zelf het nodige van de andere bouwers opgepikt, vandaar dat ik zelf ook zo precies mogelijk omschrijf hoe ik iets gemaakt heb.
De stoep onder het station is van Auhagen, deze heb ik ingewassen met donkergrijze verf en nu met de weg mee in de pigmentpoeder meegenomen,door de matte lak ( inmiddels droog) ziet het er al heel wat echter uit. Het gips blijft wel natuurlijker aandoen, maar kan dat nu niet meer veranderen helaas,
vr gr Arie