Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

3 Spoor tunnelportaal

Gestart door Edwin woensdag 25 februari 2009, 14:33:43

3 Spoor tunnelportaal
Goedendag,

Weet iemand of er ook tunnelportalen bestaan voor 3 sporen? I.v.m. ruimte gebrek kan ik de sporen pas in de tunnel samenvoegen. De bekendere merken hebben alleen voor 2 sporen.

Edwin
Re: 3 Spoor tunnelportaal
gerard5663
gast

hoi edwin

ik denk dat je hem zelf moet maken
met muurplaten

gerard
ik heb dit zelfde probleem op gelost door twee faller tunnel portalen samen te voegen.
een enkele en een dubbele portaal.

m vr gr. Wilfred

op deze mannier heb ik het ook opgelost , zie mijn topic .

onderaan dit bericht een door lus daar naar toe .
Ik heb ondertussen het plan iets aangepast waardoor wat ruimte ontstaat en het 2x2 sporen worden dus geen probleem meer. Toch bedankt voor de tips.

Edwin

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.