Nieuws:

Er zijn 300 wagons verkocht!! Laat de actie doorgaan en bestel in de Stichting 3rail Shop nu onze 20 jaar Stichting 3rail wagon! Lees de aankondiging en praat mee!!

Graantrein 260 wagens @Jasper Canada

Gestart door Daan vrijdag 05 augustus 2022, 04:54:51

Graantrein 260 wagens @Jasper Canada
Tijdens mijn vakantie in Canada al verschillende extreem lange treinen gezien maar deze spande de kroon.  260 gaan wagens en 4 locs.

https://youtu.be/A5K1SuB6aOQ
Re: Graantrein 260 wagens @Jasper Canada

Meet (kijk, voel, luister) en weet

Wouw, dan zou ik moeten verhuizen naar een loods  ;)

groet
Harald
Citaat van: Daan op vrijdag 05 augustus 2022, 04:54:51
Tijdens mijn vakantie in Canada al verschillende extreem lange treinen gezien maar deze spande de kroon.  260 gaan wagens en 4 locs.

Mooi filmpje maar omdat jij ze al geteld had heb ik toch maar af en toe doorgespoeld.  :D Wat een lengte.

Iedere dag is, wat je er zelf van maakt.

Ik heb niet doorgespoeld.

WAANZINNIG !

Ich praot thóes idderen daag Limburgs.

Dat is nu eens een trein.... zulke combinatie in H0, dan moet je ECHT een grote baan hebben.
Komt die uit Oekraïne...  >:-D

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.