Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Ervaringen met Real-Modell

Gestart door Simon BR39 vrijdag 05 juni 2020, 14:29:56

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Ervaringen met Real-Modell
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Ervaringen met Real-Modell
Dag allen,

Ik ben op zoek naar een ringlocloods met 7,5 gradenhoek tussen de sporen. Bij de reguliere aanbieders is heb je Faller 120277 en de Fleischmann 6476. De laatste vind ik veel te druk met vakwerk. De Fallervariant is wel mooier, maar pleisterwerk laat zich lastig te vervuilen, ik had liever bakstenen gehad.

Zodoende kwam ik de lokloods tegen van Real-modell. Heeft iemand daar ervaring mee? Ca. dubbel zo duur als een normale loods, maar voor 6 standen is dat misschien nog te overzien (100 voor 2 standen, 50 per extra). Volgens mij wordt deze gewoon in kleur opgeleverd.

Anders moet ik toch weer terugstappen op 15 graden, maar dat komt minder tot zijn recht.

Tnx alvast!
Re: Ervaringen met Real-Modell
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Ervaringen met Real-Modell
Niemand?
Re: Ervaringen met Real-Modell
Lid sinds: 2016

Ik klooi eigenlijk maar wat aan

offline
Re: Ervaringen met Real-Modell
Re: Ervaringen met Real-Modell
Hoi,

Kijk eens bij de buren. Daar zijn verschillende mensen die ervaring hebben met bouwpakketten van Real-modell:
- BerkelBrücke of op zijn eigen blog Blog Berkelbrücke"
- RTM in 0m
- TTAS Bahnmeisterei

Groet Ronald.
Re: Ervaringen met Real-Modell
Hoi,

Of kijk hier.

Groeten,
William
Re: Ervaringen met Real-Modell
Lid sinds: 2010

Perfectionisme met een gemakzuchtig tintje...

offline
Re: Ervaringen met Real-Modell

Super, deze had ik nog niet gevonden. De Markenburg vind ik wat minder Hans, maar toch bedankt voor je hulp. Erg hoog/industrieel wel.


De loods van Real-modell is inderdaad zo mooi als i lijkt, dilemma... Misschien dan wat minder dan 6 standen, om het bedrag behapbaar te houden.
Re: Ervaringen met Real-Modell
Lid sinds: 2009

Veel lukt met geduld, liefde en precisie.

offline
Re: Ervaringen met Real-Modell
Op marktplaats zag ik laatst ook een gebouwd exemplaar van 7,5 gr. langs komen. Voor 9 sporen, meen ik.
Helaas net 2 dagen geleden verlopen.

Mvg. Marcel