Hallo,
ik heb om mijn baan verschillende lichtseinen van M* staan, die juist georiënteerd zijn vanuit het oogpunt van de machinisten, maar tegen sommige seinen kijkt ik helaas zelf vanuit mijn "besturingspost" tegen de achterkant van die seinen waardoor ik de lichtkleur ervan niet kan zien (uiteraard zie ik het wel op mijn controlepaneel op het CS3-scherm, maar dan moet ik telkens de juiste pagina van het sporenplan op het scherm oproepen). En omdat ik automatisch rijd met verschillende treinen tegelijk, waarbij de seinen regelmatig worden geschakeld, zou ik graag op elk moment de seinkleur vanuit mijn besturingspost willen zien (voor mijn eigen geruststelling...).
Ik denk dan aan kleine (liefst meer-vlakkige) spiegeltjes of glasstukjes die ik eenvoudig op de dunne seinmast kan bevestigen (al dan niet met een flinterdun staafje), en die dus naar opzij/ naar achter reflecteren.
Ik heb het al geprobeerd met kleine aluminium strips (geknipt uit huishoudelijke aluminiumfolie) maar ik krijg dit niet gelijmd: ze vallen er vroeg of laat steeds af (waarschijnlijk omdat het lijmvlak veel te dun is - ik heb al veel soorten lijm geprobeerd

).
Weet iemand waar ik dergelijke spiegeltjes zou kunnen vinden (ik denk aan afmetingen van ca. 2mm x 2 mm). Of zijn er alternatieven?
Bedankt alvast om dit even te willen bekijken!
Jos