@Baanloos: ik ben al heel wat jaren lid van de Duitse Märklin Magazin. Ik heb alle nummers vanaf het begin tot aan de uitgave dat ik zelf lid werd erbij gekocht. Noem het een tik dat ik alle nummers wil hebben tot aan het moment dat ik er niks meer mee kan doen. Daarnaast staan in de Duitse versie veel meer artikelen en ook de vertaling van enkele artikelen naar het Nederlands in de NL-versie bevat minder informatie en zijn dan ook korter/kleiner.
Ik heb ondertussen gisteren de NL-versies nummer 2 en 3 in een enveloppe ontvangen. Ik mis nog de lidmaatschap-pas of hebben jullie die ook nog niet gekregen? En ik heb niet gekregen de brief en of begeleidend schrijven die er altijd bij zit en waar vorig jaar de lidmaatschappas opgekleeft zat. Wel ontvangen een kaartje met voorop een tekening van de V200 006 en achterop een tekst met onder andere: Geacht clublid, hierbij ontvangt u de door u aangevraagde nazending en of ik mijn nieuwe adres zou willen doorgeven.
Alsof een verhuizing de reden was van het niet ontvangen van mijn clubnews. Nee Märklin, het niet door jullie goed verwerken van mijn abonnementsbetaling is de oorzaak.
Nu nog de bon voor de jaarcatalogus inleveren bij mijn dealer en ik kan weer verder.
Heb een paar weken terug de replica Fuchs Seilbagger #18060 bij de dealer opgehaald. Zal deze de komende tijd hier even op beeld tonen.
Dirk :-{)