Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Raptor

Gestart door Richard1 donderdag 06 november 2025, 09:21:09

Raptor

Raptor
Hallo allemaal,
Graag zou ik in contact komen met iemand die mij kan en wil helpen met het in bedrijf nemen van de Raptor. Ik heb begrepen dat Anne W hier veel ervaring mee heeft en misschien hier kan reageren?
Verder ben ik ook op zoek naar aanvullende modules zodat ik ook een beeldscherm kan aansluiten op de raptor.
Alle reacties zijn meer dan welkom. Gr.Richard.
Re: Raptor

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

Beste Richard,

Ik wil je graag helpen, aanvullende modules zitten al in je Raptor maar...... de bijbehorende "unlock" codes zijn niet meer te vinden, het programma daarvoor is net als de broncode gestorven samen met de ontwikkelaar.

Heb je een lijst met geactiveerde modules in je Raptor en waar woon je?

Groet, Anne W

Anne heel erg bedankt voor je snelle reactie. Ik heb alle codes gehad van Mark voor alle aanvullende functies en mogelijkheden. Ik heb in het verleden gereden met Trainbrain dus weet heel goed wat de mogelijkheden zijn van de Raptor. Wat ik graag zou willen is dat iemand mij helpt om de Raptor goed in te stellen zodat ik ermee aan de slag kan. En natuurlijk wat meer informatie over hoe alles werkt en hoe te programmeren. Ik woon zelf tegenwoordig in Baarle Nassau. Als het kan en mag zou ik graag eens bij jou langskomen met mijn Raptor om deze goed in te stellen.. Gr.Richard en nogmaals bedankt voor de snelle reactie. 

Heb jij de uitgebreide handleiding van 162 pagina's?

Groet, Anne W

Nee niet dat ik weet.

Mooi, stuur een PB met je gewone email adres, dan mail ik hem.

Groet, Anne W

Beste Richard,

Heb je de "Raptor Bijbel" al kunnen openen?

Groet, Anne W

Hoi Anne. Ja heb het bestand vanmorgen even bekeken. Ik denk dat ik hiermee een heel eind kan komen. Nogmaals bedankt voor je hulp en snelle reactie. Gr.Richard