Zo dat is nog eens veel feedback.
Ik moet zeggen dat dat wel goed doet en dat ik dit eigenlijk niet meer verwacht had.
Toen ik 3 jaar geleden begon met zelf bouwen met behulp van een 3D printer leek het mij leuk om die ervaringen hier neer te zetten zodat anderen misschien ook die stap zouden gaan zetten.
Nog belangrijker hoopte ik juist Feedback te krijgen over mijn bouwsels over of ik bepaalde dingen niet beter anders kan doen of dat ik op de goede weg zit. (uiteraard bepaal uiteindelijk zelf wanneer ik het goed genoeg vind maar ik vind feedback nu eenmaal ook belangrijk)
Ook voor mij zijn deze projecten allemaal "nieuw" en op basis van trial en error.
Ik was dan ook wel een soort van teleurgesteld dat eigenlijk maar weinig gebeurde.
Van Henk kreeg ik wel een aantal keren Feedback (over de NS 2200 spoor 1) waar ik nog steeds blij mee ben dat hij dat gaf. Bedankt Henk
Daarbovenop ben ik niet echt handig met posten, foto's toevoegen etc, het lukt me wel maar is gewoon niet echt mijn ding.
Vandaar dat ik dacht dat als het hier toch niet interessant genoeg is waarvoor mezelf dan vermoeien om alles hier te posten.
Ik zal in ieder geval hier doorgaan met posten totdat de Beel af is, dat is tenslotte bijna en misschien zelfs dit jaar nog af.
Mijn volgende projecten (Kleinspoor NS 1500 van een fatsoenlijk rijdend onderstel voor 3 rail voorzien en een NS motorpost in schaal 1) zie ik daarna wel weer.
Ik ga even het rijtje van reactie langs, in ieder geval allemaal bedankt voor de hartelijke woorden!
@Henk, (Lobomotion69)
Ik weet dat jij altijd wel meelas en waar nodig met feedback kwam. waarvoor dank en waardering!
Ik heb dat mijn uitleg van hierboven meer duidelijkheid geeft waarom ik ermee wou stoppen.
@Sjoerd,
De spijker op zijn kop, veel werk en weinig reactie's
Dank je wel voor je waardering en ik heb er erg veel plezier in om hier op deze manier mee bezig te zijn en ik ga er zeker mee door.
@1200Blauw,
Fijn om te lezen dat je het leuk vind om te lezen, ik doe ook gewoon maar wat met weinig ervaring.
Bovenstaande reactie's hebben er in ieder geval voor gezorgd dat ik het project Beel tot het einde hier neer zet.
@bellejt,
Ik weet welk topic je bedoelt en daar was ik ook al klaar mee.
Ik hoef ook zeker geen 2000 reactie's maar als het er standaard echt heel weinig zijn waarom mezelf vermoeien door de moeite die het mij kost om het hier te plaatsen.
Wel fijn om te lezen dat er genoeg mensen zijn die wel meelezen en reageren hoeft ook echt niet altijd. ( dat lukt mij ook lang niet bij alle topics die ik volg)
@ronaldk,
Juist om deze reactie leek het mij leuk om mijn ervaringen/ vorderingen hier neer te zetten!
3D printer erbij nemen is een persoonlijke keuze maar ik heb er geen spijt van (Ik heb er zelfs 2) en ik kan je ook alleen maar mijn gekleurde mening geven...
De Beel is overigens een project wat ik over wou doen maar dan goedwerkend voor 3 rail, maar mijn besluit is meer gebaseerd op ook eerdere draadjes die ik gestart was. ( O.A NS 2200, NS Sik, Kleinspoor 1500, NS bovenleidingmast H0)
@paulhout,
Dank je wel Paul.
Ik kreeg inmiddels het idee dat ik net zo goed tegen een muur kon praten (spreekwoordelijk dan) en altijd reageren is ook echt niet nodig maar het is inderdaad wel fijn om het idee te krijgen dat anderen het leuk vinden.
@Jan22,
Ik verwacht ook niet dat iedereen dit volgt, mede om de reden dat ze gewoon niets hebben met de NS of 3D printen of zelfbouw etc, etc.
Ik volg ook niet alles omdat het mijn interesse gebied niet is.
Jouw opmerking over hoe en waar onderdelen en kosten vind ik goud waard en daarvoor veel dank.
Ik heb daar helemaal niet bij stilgestaan dat dat wel handig zou zijn maar eigenlijk te logisch voor woorden!
Juist dit soort feedback had ik meer op gehoopt en zal ik zeker meenemen!
(voor de Beel zal ik aan het einde nog even een overzicht van de kosten en beschikbaarheid maken)
Henk,
Wijze woorden (weer) Dank daarvoor.
Als je het zo bekijkt is het inderdaad wel logisch, ik ben zelf niet zo'n fervente Marklinist meer en langzaam heb ik steeds meer loc's van andere merken die op zijn minst even goed en vaak beter zijn.
Ik zit al een eeuwigheid hier dus het was voor mij het meest logisch om het hier te plaatsen.
Ik zie het niet zitten om op 2 forums alles te plaatsen 1 is voor mij genoeg
Ik lees inderdaad wel vaak bij de buren over zelfbouw, daar gebeurd inderdaad veel meer en de kritiek kan ik wel waarderen.
(daar is ook iemand met een motorpost bezig en ik weet nu al dat mijn motorpost dat niveau niet gaat halen
)
Allen bedankt voor jullie reactie's!
Mvg Stephan