Nieuws:

Hou 26 oktober 2025 vrij in je agenda voor de Stichting 3rail Gastendag in Leeuwarden!

Marklin CS3 steun geprint

Gestart door erwinvh zaterdag 17 februari 2024, 23:16:42

Sinds kort heb ik ook een 3D printer. Ik vond het best wel vreemd dat ik goed heb moeten zoeken over het wat en hoe. Eerst een 3D ontwerp maken in een tekenprogramma (of downloaden van internet), dan 'slicen' en dan sturen naar de printer. Als ik het goed begrepen heb dan is het 'slicen' afgestemd op het type printer. Maar goed het is gelukt.
Mijn eerste print is een lantaarnpaal. Het glas heb ik geprint met transparant materiaal en met een ingebouwd ledje lijkt het ook nog ergens op. Maar de volgende wordt zwart.

Lantaarnpaal.jpg

En mijn tweede print is een houder voor de Marklin CS3 (dan staat hij gelijk wat rechter op, dat kijkt makkelijker).

steun.png
Re: Marklin CS3 steun geprint
Ziet er goed uit!
Veel plezier met printen en ja slicen is printer afhankelijk :)

Mvg Stephan

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.