Ik kon het niet laten om toch nog even de computer en de baan op te starten en de adressen aan te passen in zowel iTrain als de decoder.
Gezien de beschrijving zouden inderdaad 16 adressen beschikbaar zijn, zoals er door Albert en Franky geopperd is.
Dat had ik zelf over het hoofd gezien, omdat het in mijn ogen onlogisch is voor deze Preset en omdat de DB voorseinen maar 4 seinbeelden geven.
Na het veranderen van de instellingen blijken de seinen allemaal te werken
Daarvoor mijn hartelijke dank aan jullie en mijn verontschuldigingen voor mijn eigenwijsheid.
Maar nu het volgende: de gele draden zitten op OUT 1 en 2, de groene draden op OUT 3 en 4.
In mijn optiek zijn OUT 1 en 2 samen één adres en OUT 3 en 4 ook één adres.
Maar dat is dus niet zo.....alle OUT's hebben kennelijk een eigen adres.
Hoe kan het dan dat ik in iTrain voldoende heb aan 2 opeenvolgende adressen, dus die van OUT 1 en 2?
Wat doen die andere adressen dan? Hoe kan het dan zijn, dat groen het ook doet, terwijl deze op OUT 3 en 4 vastzitten en dus een apart opeenvolgend adres hebben.
Of zie ik het helemaal verkeerd?
Kan het zijn dat er een CV mapping bij die Preset is die de uitgangen 3 en 4 koppelt aan 1 en 2?
Nergens is de werking hiervan terug te vinden, behalve dat tabelletje waar die 16 adressen op vermeld staan.
Je moet het maar weten.