Dag William,
Goede vraag, bedankt ! Ik heb dat wat over het hoofd gezien. De draaischijf accepteert enkel K-rails. Dat heb ik ook zo gelaten, maar heb dus de C rails via een verbindingsrail C->K 180 mm laten overgaan (Märklin onderdeel 24922). Maar, o ramp: vermits de K met de bielsen plat op de basis ligt, en de C rail op een balast, zijn die overgangsrails schuin (!) afgewerkt. Lopen dus naar beneden (van C naar K). Om alles mooi horizontaal te krijgen heb ik de rand van de verzaagde put met een afzonderlijke (houten) ring verhoogd, zodat dit euvel uit de voeten was. Ik voeg wat foto's toe die dit hopelijk illustreren. Op de eerste zijn die overgangsrails goed te herkennen. De twee volgende tonen de verhoogde rand, om alle rails in eenzelfde horizontaal vlak te krijgen.
Daarna voeg ik nog twee detailfoto's toe, die de verticale wand van de echte put tonen, eerst origineel. Maar omdat we nu met een andere aandrijving werken, kunnen we nu ook deze wand 'aankleden'. Heb dat gedaan met gewoon tekenkarton, en het vereiste schilderwerk natuurlijk. Klein detail, maar wel leuk. De tandheugel moeten we helaas wel laten zitten...
Groetjes,
Bob