Nieuws:

Meer dan 500 wagons verkocht! Maak dit onze succesvolste actie ooit! Bestel ook een 20 jaar Stichting 3rail wagon in onze Shop! Zie de aankondiging en praat mee.

Plaatsing 7042 Marklin ( Gleisspersignal )

Gestart door Diesel01097 donderdag 13 januari 2022, 09:18:17

Plaatsing 7042 Marklin ( Gleisspersignal )
Goedemorgen allen,

Ik heb een baan gebouwd met een industrieterrein en 2 rangeersporen. Mijn vraag is kort......Waar zou ik het signaal 7042 moeten / kunnen plaatsen in mijn plattegrond?
Plaatje 1 vanaf het midden aan de onderkant en via connector 30 ( linksonder ) kom je bij plaatje 2
Bedankt alvast voor alle positieve reacties...

Mvg, Rene
Re: Plaatsing 7042 Marklin ( Gleisspersignal )
Hoi Rene,

Zo'n beetje overal, maar dat lijkt me op een industriebaan ook niet zinvol.
Dus laten we even aannemen:
- industriegebied is "onbeveiligd" en is overal rijden op zicht
- rangeersporen vormen de aansluiting naar de (denkbeeldige) hoofdbaan?

Dan het sein plaatsen bij het ingaan van de rangeersporen en als beveiliging voor het uitrijden van de rangeersporen.

Groeten,
Jelmer

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.