Nieuws:

Heb je nog geen treinenplaatje in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Digirails in Hondekop

Gestart door cup-druc-han vrijdag 22 februari 2008, 12:05:24

Digirails in Hondekop

Ns tijdperk V

Digirails in Hondekop
hallo,

ik wil een ledstrip van digirails in mijn piko hondekop inbouwen.
Opzich geen probleem zou je zeggen, ware het niet dat ik zoiets nog niet eerder heb gedaan.
heeft iemand hier een aansluitschema van voor mij?
Het liefst wil ik de verlichting digitaal schakelen, kan dit met de originele decoder?
Of wie heeft er tips voor mij??

alvast bedankt, groeten Hendrik.

p.s. uit het andere draadje over de hondekop werd ik niet veel wijzer.
Re: Digirails in Hondekop
Hoi Hendrik,

met de originele decoder kun je de binnenverlichting niet schakelen (geen extra functie-uitgang). Een andere decoder is er zo ingezet, vanwege de NEM stekker. Dan is het aansluiten van de Ledstrips geen probleem. Het monteren van de strips in de hondekop is een ander verhaal. Dat gaat blijkbaar een beetje lastig.

Ns tijdperk V

Hoi robber,

welke kan ik dan het beste nemen?
Citaat van: cup-druc-han op vrijdag 22 februari 2008, 14:58:03
Hoi robber,

welke kan ik dan het beste nemen?

Je kan bijv. een Kuehn 145T nemen, kost ongeveer 25 euro. Je hebt ze met en zonder connector. In dit geval dus een met connector nemen, dan hoef je niets te solderen.

(sorry voor de late reaktie)

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.