Hallo!
Ik heb een vraag. Ik heb toen ik de hobby weer ging kriebelen, om te kijken hoe het digitale spul was, een startpackung gekocht. Namelijk 29060 van Märklin (
https://www.maerklin.de/de/produkte/details/article/29060)
Inmiddels een paar andere treinen erbij, dus deze reed niet zoveel meer. En inmiddels waren de haftreifen aan vervanging toe. Die heb ik eergisteren ofzo vervangen. Vandaag wilde ik ermee een testrondje rijden. En prompt tot twee keer toe kortsluiting op de baan en alles uit.
Toen de stroom eraf gelaten en eens gaan kijken. Hij lijkt door het voorste onderstel uit de baan gedrukt te worden op wissels en dan kortsluiting te maken. Nu gebeurde dit vroeger niet en met het wisselen van de haftreifen ben ik niet aan dat onderstel geweest. Die zitten namelijk op het stel met de motor erop.
Echter het onderstel lijkt scheef te zitten. Inmiddels heb ik wel gekeken, en het ook los gehad. Maar ik krijg het niet recht. Dus nu twijfel ik of dat wel het issue is.
Ik heb wat detail foto's gemaakt en hoop dat hier wellicht iemand een goede tip heeft

Dank alvast!
Onderstel wat scheef zit (detail):

Onderstel ter vergelijk aan de andere kant (wat dus goed zit):

Zoals het er op de rails uitziet in detail:

Meer overzicht zoals het er op de rails uitziet: