Nieuws:

Onze Stichting 3rail Wiki bevat een bron van informatie! Bekijk eens een willekeurig artikel in de Stichting 3rail Wiki.

Mijn poging (versie 5) van treinbaan - plannen

Gestart door hermanvk dinsdag 10 september 2024, 00:03:18

Re: Mijn poging (versie 5) van treinbaan - plannen
Heb nu al zin in een versie 6!

Maar de kans dat je nieuwe buurman ook modeltreintjes heeft is wel klein verwacht ik, blijf je "in de buurt", of verkas je echt naar een andere regio?
Re: Mijn poging (versie 5) van treinbaan - plannen
@Bulletje :
Je gaat toch wel wat geduld moeten hebben voor versie 6 ;) - alles hangt af van hoe snel alles gaat. Verkoop huidig huis en het vinden van een nieuw onderkomen.

Een "verkas" zit er dik in, wegens aankoopprijzen, grootte van huizen en andere kosten... een combinatie van alle drie, die de verhuis eigenlijk hebben aangestuurd en aangewakkerd.

Wordt vervolgd... uiteraard.

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.