Eindelijk dan begonnen met de bouw.
Ik had besloten om de tafel uit 2 gedeeltes te maken. Zodat het geheel (mocht het nodig zijn) geheel demontabel is. Sowieso wil ik het verplaatsbaar maken omdat er onder de tafel mijn gereedschapsopslag moet komen. (ik heb nergens anders ruimte)
Bij de bouwmarkt maar eens gekeken wat voor hout ik wilde gebruiken. Vuren is tegenwoordig dus niet meer te betalen. Dan maar anders en een grote plaat tot latten laten zagen.
Thuis op maat gezaagd en de frames in elkaar geschroefd. even testen of het stevig is en ik kan er met vol gewicht op staan, dat moet dus voldoende zijn. ook omdat er in verschillende latten nog geboord moet worden om de kabels weg te werken.
Nu de poten er nog onder. Omdat ik het frame wil kunnen stellen een plaatje hout met een M8 bout erin met een zwenkwiel erop geschroefd. aan 2 poten komt een zwenkwiel met een rem zodat ik het frame vast kan zetten. Ik weet dat er ook wielen beschikbaar zijn met daar direct een schroefdraad op. Die waren bij de reguliere bouwmarkten nergens te vinden. Dan maar zo.
Het 1e frame in elkaar.
Beide frames af.
knutsel stelbaar zwenkwiel