Goeie morgen Hnek,
Zover ben ik nog lang niet om naar je filmpjes te kijken want zit nog steeds te genieten van je prachtige foto's waarop weer heel te zien is, heerlijk van genieten kan.
Heel gaaf allemaal en net echt prachtig geef je geen compliment geven want je hebt al een kast vol complimenten.
Henk er is me wel wat opgevallen, dat is dat de bus naast het station verkeerd om staat omdat de mensen om de bus heen moeten lopen om in de stappen.
De dieplader staat met de achterkant wat teveel naar de vangrail toe in plaats ver over de middenstreep heenof de achteras moet meegestuurd zijn.
Ik kan genieten van het zwerfvuil langs de stoepraden, zeker strak gedaan, alleen nu nog even de rand om het busstation heen onder handen nemen want je kijk zo onder de stoepranden door.
Ja sorry Henk maar kijk beter naar je foto's en daar steek ik zeker veel van op.
Helemaal top is je afwerking van je station helemaal in detail erg gaaf mooi op kleur maar komt er nog een perron overkaping aan het station vast?
Ik ben nog lang niet zo ver maar dan geef ik wel een brul hoor.
Hey als ik vannacht niet kan slapen omdat Gretha me wakker houd ga ik stiekum je filmpjes bekijken.
Bedankt voor het MEEGENIETEN VAN JE PRACHTIGE MODELBOUW KUNSTEN EN EEN GROOT HEEL COMPLIMENT.
Groet Wim.