Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

EgMaf's Verhuisbaan!

Gestart door EgMaf maandag 18 augustus 2008, 21:57:49

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: EgMaf's Verhuisbaan!
Citaat van: Veer op dinsdag 14 oktober 2008, 11:53:47
In welke omgeving?
In Waddinxveen weet ik een goede houthandel die ook bezorgt.
En zit er anders geen PontMeyer (als dat nog zo heet) in de buurt.

P.S. Google populieren-multiplex en je weet het, denk ik.
Waddinxveen is hier redelijk dichtbij, 25km. Google heb ik al bijna platgezocht, maar dan kom ik steeds bij groothandels (die niet aan particulieren leveren, en alleen per 10 of 250 platen) of ver uit de buurt (Arnhem) uit....

Ik zal eens op PontMeyer zoeken, laat jij me dan even het webadres van die in Waddinxveen weten?
Re: EgMaf's Verhuisbaan!
Het is Houthandel Alblas. Ze zitten aan de Gouwe en bezorgen ook thuis. Via Gouden Gids kan je verdere gegevens opzoeken. Ik denk niet dat ze al zo ontwikkelt zijn dat ze een website hebben.

Succes,

Tim
Re: EgMaf's Verhuisbaan!
Nou, ze hebben zelf eens een erg informatieve website!
http://www.alblashout.nl/

Er staat zelfs welke soorten mulitplex ze hebben. Helaas zonder prijzen, en helaas staat er ook geen populieren bij...

Wel hebben ze "lichtgewicht" Ceiba dat makkelijk te bewerken zou zijn, Amescla (watervast verlijmd) en een of andere "Buigtriplex". Iemand hier ervaringen mee?
Re: EgMaf's Verhuisbaan!
Misschien krijg je nog korting want ze gaan wel verhuizen.

Groet Wim.
Re: EgMaf's Verhuisbaan!
Dank je voor de tip, Ik wist niet dat er ondertussen ook een website is.
Drie jaar terug hebben zij het hout geleverd voor de verbouwing van mijn bovenverdieping inclusief gipsplaten en houten vloerdelen. Dit hebben ze erg netjes afgehandeld.
Ik ga snel op hun site kijken!

Ik ben toen wezen kijken bij de houthandel en vervolgens heb ik nog extra info telefonisch ingewonnen.

Succes,

Tim

P.S. De enige ervaring met triplex die ik heb is 4mm watervast verlijmd hardhout. Voor mij al erg licht in vergelijking met MDF.
Re: EgMaf's Verhuisbaan!
Dames  :?:, heren,

Het hout en de extra rails zijn onderweg! Afhankelijk van mijn agenda kan de bouw dus nu snel echt beginnen! :P

De bouw (met foto's, als er iets te zien is :)), zal te volgen zijn in mijn "Umzug-strecke" draadje!
Re:EgMaf's Verhuisbaan!
Voor wie dit draadje nog volgt:

Ik ben >HIER< weer opnieuw begonnen!