Ben eigenlijk wel een keer klaar met de twee spoor 1 wagens. Soms kun je beter stoppen dan dat je maar verder en verder gaat..

Nog effe wat t op de buffers, AK burned jet engine pigment in combinatie met shafts and bearings grease..

Op het andere bakkie een nieuw Vallejo product oor vettigheden..

Ziet er in mijn ogen ook ok uit, ook maar eens combineren met burned jet engine pigment en op de buffers smeren als vetresten..

Voor de rest heb ik het stalen frame op deze wat zwaarder aangezet, ding draait al iets meer jaren mee als de andere, en heb hiervoor Panpastel raw umber extra dark gebruikt, een leuk medium om snel resultaat te behalen. Soort an pastel of pigment maar met een iets betere hechting.

Zo dat was het voor dit project, heb er nog 4 liggen waar ik er 2 binnenkort eens aanpak.
Tussen door wat knoeien aan schaal 0 wagentjes, van Brawa, lekker gedetailleerd en de schroefkoppelingen worden meegeleverd.Zou alleen ik niet zijn als dan ook de andere op de Lenz gebaseerde er compleet uit moet..stoort me als er zoals bij de MBW er van die blokjes op de foto te zien zijn.

Basis laag met de airbrush met AK and Ammo trackrust primers.
En nu de geilste, dat ding is zo geel dat het zeer doet aan je ogen.

Nog wat te zien aan de binnenkant maar eerst eens een fade met een Vallejo white wash

Daarna een basic pin wash met Ammo wash for DAK..beetje bruin stoffig kleurtje..
That's it for today folks !!