Ik hoop dat de sfeer van een Amerikaanse stad een beetje tot uiting komt in het geheel. Tja de ruimte is beperkt en ik wil er veel in kwijt.
De problemen zijn opgelost en inmiddels rijden er al een aantal van mijn loks rondjes op de baan. Behalve de Big Boy 4013, twee GG-1's, een Mikado, PA-1 en de X-995!
Het Mobile station heeft er wel moeite mee, bij 3 loks op halve kracht loopt het wel, maar als er 2 tegelijk in de klim zitten treedt de overbelastingsbescherming in werking!

Toch tijd voor het CS!
@Jongslog: het werkt prima, maakt veel herrie, maar dat hoort bij de oude draaischijf!

Ik zal tzt proberen een filmpje (met herrie) op het forum te zetten. (proberen want ik ben nogal een digibeet)
De koppeling van de schijf slipt wel een beetje wanneer deze met de klok mee beweegt, naar de andere kant niet. Een van de uitsparingen waar de schijf door wordt gestopt moet ook iets worden uitgeboord omdat pin die ik heb gefabriceerd daar niet lekker in past en daardoor de schijf bij dit ene spoor niet altijd stopt. Overigens is dit een spoor die niet op de oorspronkelijke draaischijf zat!