Nieuws:

Bekijk onze Stichting 3rail kleding lijn eens! Sta er mooi op tijdens evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Shop

kleur verf

Gestart door zolderbaan zaterdag 08 november 2014, 13:21:53

kleur verf
zolderbaan
gast

kleur verf
Hallo,
Weet iemand of er verf in de handel is die de kleur heeft van de Märklin C-rails, of heeft Märklin die te koop.
Dit om bv. groene verfkleur c/q andere kleur in de juiste kleur te herstellen.
gr Frits
Re: kleur verf
Gerard
gast

Märklin heeft bij mijn weten geen verf in het assortiment, maar Revell en Humbrol hebben zoveel soorten donkergrijs, daar moet de goede kleur (of anders iets wat erg in de buurt komt) bijzitten.
Ik zou zeggen: ga met een stukje C-rails naar een modelwinkel en zoek de meest geschikte kleur uit.
zolderbaan
gast

Ik had gehoopt dat er iemand zou zijn die hiermee al aan de slag is geweest en eventueel een kleurnummer kon geven.
Wanneer ik weer eens in Arnhem kom, zal ik langs Wentink gaan en daar eens rondsnuffelen.
gr Frits
Speciale Gast

Neem dan wel de matte of zijdematte versie, andres valt het te veel op.

Dirk-Jan

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.