@Frank (frank-103), dank je wel.

Deze fraaie loc zal in de vitrine zeker niet misstaan in de woonkamer.

@Jørg, bedankt voor je lovende woorden van deze schoonheid van een loc.

@Erik, dank je wel.

Met het (rij)plezier ziet het goed hoor.

@Wim, bedankt met deze parel op de baan wordt het kijken naar de treinen nog leuker.

@Peter (peterke33), dank je wel.

Bofkont ben je met zo een lieve vrouw dat je hem ook eventueel in de kamer mag hangen.

@René, dank je wel ben zeker weer een hele mooie loc rijker.

Hij zal zeker veel rijden op de baan maar als we een keer visite hebben zal hij toch echt mooi moeten pronken in de vitrine.

@Peter (de geluidsman), het is zeker een topper deze prachtige loc.

Het plezier begon al dat we nog aan de 2 uur durende reis moesten beginnen.

Ik bof zeker met mijn aanstaande vrouw maar we hebben de afspraak dat alles blijft zoals het is dus veranderd er niks op het gebied van de treinenhobby.

Je zou ook eerst een grote vitrine kunnen laten zien aan Saskia dat wordt toch een nee maar als alternatief zou je dan een kleine vitrine kunnen laten zien bij mij werkte het ook hopelijk bij jouw ook.

@Dirk-Jan, het is een hele mooie aanwinst bedankt voor de

.
Laat op en er weer vroeg uit vindt ik wel lekker hoor zo geniet ik nog wat van de dag en lang slapen kan altijd nog als mijn "tijd" daar is.

@Tim, dank je wel.

@Gerard, het is zeker een fantastische machine van mijn favoriete merk.

Eigenlijk gaat de eer naar mijn vriendin want die heeft hem gevonden na een uurtje speurwerk op het internet.

Ik probeer altijd mooie foto's voor je/jullie te maken want zo kan ik ook weer genieten van het moois wat langskomt in het beeldscherm.

Gelukkig viel de drukte erg mee gisterenmiddag mijn dochter en kleinzoon waren maar even omdat de kleine jongen ging zwemmen maar dat vond ik geen probleem kon ik meteen lekker naar boven toe bijna de hele middag en avond.

Dank je wel met het rij plezier komt het zeker goed hoor.

@Frank (frankievee), het is zeker een mooie aanwinst en ja die koester ik net als die paar andere locs die ik heb.

Mijn vriendin koester ik natuurlijk ook heel veel

.
@Maarten, hij stond niet echt op de bekende verlanglijst maar toen ik hem zag was het wel liefde op het eerste gezicht.

Deze E10 is zeker in deze kleurstelling en lust voor het oog dus een rijdende parel op de baan.

Ik heb nu naast de E10 uit de Rheingold set (28503) nog een prachtige E10 op de baan.

Dank je wel Maarten.

@Tony, het is zeker een "scheetje" zoals jij het zo mooi noemt.

Ik zal een wat foto's en nummer opzoeken voor wat er achter kan gaan komen want hij is eigenlijk te mooi voor goederen wagons.

@Wico, bedankt voor je complimenten voor deze beauty.

Helaas gaan de 2 E10 loc net niet samen in de vitrine wordt wat kapjes maar door in tegen kunnen ze wel lekker samen rijden op de baan.

Beide locs met hun mooie kleurencombinaties zijn prachtig om naar te kijken als ze rijden over het proefbaantje.

@Marcel, het is dat mijn vriendin mij met enige drang sommeerde om deze loc te kopen anders had ik voor rails gegaan want zo komt de nieuwe baan nooit af boven.

Volgende beurs maar weer rails kopen dan is het onderste schaduwstation klaar en gaan we beginnen aan het middelste schaduwstation.

Dank je wel voor je felicitatie van deze mooie loc.