Ik kan nu zonder problemen routes rijden

Ik ben nu bezig om een aantal van mijn loks middels "Snelheidmetingen" in te regelen. Dit doe ik als volgt:
Eerst test ik de maximale waarde (bij mij: 28 stappen bij DCC) indien nodig CV 5 aanpassen tot ik op de gewenst maximale snelheid zit, Daarna de minimale waarde. Deze pas ik eventueel aan in CV 2.
Daarna vanaf 28 naar 1 selecteren en starten.
Dit lukt allemaal goed.
3 loks geen probleem.
Mijn vierde lok wil niet automatisch inregelen. Van stap 28 tot stap 24 geen probleem.
Hierna blijft de lok bijna op de laatste bezet melder staan en na 2 seconden rijden stopt de snelheidsmeting.
Wat mij opviel was dat zodra de lok op het twee bezetmeldpunt komt Itrain de snelheid veranderd. Bij mijn vorige lok was dit stap 14 (gezien op mijn Ecos). Bij deze lok is dat slechts stap 5 of 6. Dat is te langzaam. Mij lok loopt niet ver genoeg door, waarna hij geen goede aanloopsnelheid krijgt voor de volgende meting.
In de handleiding is hier niks over te vinden.
Vraag: Hoe krijg ik deze waarde omhoog zodat de lok voldoende aanloop snelheid krijgt. (en dus langer doorloopt).
Gebruik richtingsafhankelijke metingen heb ik aangevinkt omdat de snelheid vooruit en achteruit nogal eens verschillen.
Meine
Versie 4.03 pro.