Pffffffffff *kuch kuch kuch kuch* zo dat stof is er vanaf

Even alles uitleggen wat er allemaal is gebeurd: Vorig jaar door school en ontzettend zwaar jaar gehad ivm met veel lage cijfers, dit moest natuurlijk verbeterd worden dus werd er elke dag een paar uur geleerd en gewerkt om toch nog goed over te gaan dit koste ontzettend veel tijd dat ik eigenlijk nergens anders meer aan kon denken dan aan school.
na een jaar ploeteren uiteindelijk over mogen gaan naar Havo 3 inplaats van Vwo 3 en dit was een goede keuze want nu gaat het stukken beter en heb ik ook weer tijd om lekker met vrienden uit te gaan etc.
Zoals jullie dus konden concluderen is de hobby en beetje ondergesneeuwd in bijna dat jaar(!!!!) O_o
Ik ben nu weer langzaam alles aan het op pakken ik ga binnenkort eindelijk beginnen aan het station in elkaar zetten + een kerkje dat ik vorig jaar van een medeforumer heb mogen overnemen, De tafel 1 en 2 zijn gebouwd en het hoekje wordt als het goed is komende winter ook afgemaakt.
De Rheingold en de starterset rijden inmiddels vrolijk hun rondje en op het probleem met de koppelingen van de rheingold na (had er een topic over gestart maar het bleek niet te werken dus binnekort ook opzoek naar dat probleem)
Voorderest door wat onzekerheden thuis (miss verhuizen) is het nog niet duidelijk over hoe lang we nog in de huis blijven, ik ga de baan dus met dat in mijn achterhoofd bouwen omdat het zonde zou zijn om alles weer volledig af te breken als je er veel tijd in heb gestoken (vindt ik).
Er zullen binnekort ook eindelijk eens foto's/video komen van de treinen die hun rondje rijden

Mvg
Frank
(Sorry voor de grote hoeveelheid tekst)