Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Terug naar Toen

Gestart door Jasperkc donderdag 01 september 2011, 00:06:24

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Terug naar Toen
AnalogDriver
gast

Re:Terug naar Toen

Dat laatste. Ja, ging net. Had geen tijd om goed op te stellen.

Heb niet eens idioot hard of zo gereden. Gewoon rustig inpakken, terug naar auto
(om)lopen aan de andere kant van kanaal, en rijden. Denk dat ie ergens even gestopt heeft.

Vind het nog steeds mooi die weerspiegeling in het water, en dat je hem zo lang hoort vol optrekken.



Hierbij mijn volgende video. Minder stemmig en een beeld wat wel meer mensen hebben denk ik: meerijden op de voorste wagon direct achter een lok, lok tender-vooruit.

http://www.youtube.com/watch?v=olgv-hGXPLo


Mijn volgende en laatste video wordt van zondag ochtend, de 64er met goederentreintje onderweg op diverse plaatsen. Maar die moet ik nog afmaken, zal wel van de week worden.


Re:Terug naar Toen
Lid sinds: 2006

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

offline
Re:Terug naar Toen
Toch leuk om te zien Hajo.  :thumbup:
Filmpje is ook van zondag denk ik, zo aan de regen te zien?

Gr.  Charlie
Re:Terug naar Toen
AnalogDriver
gast

Re:Terug naar Toen
Ja, zondag ochtend. Er waren enkele klein buitjes.
Re:Terug naar Toen
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re:Terug naar Toen
mooi filmpje, alleen die stoomfluit op 0:52 klinkt verkouden  >:-D
Re:Terug naar Toen
AnalogDriver
gast

Re:Terug naar Toen
Citaat van: RoWi op zaterdag 10 september 2011, 14:28:28
mooi filmpje, alleen die stoomfluit op 0:52 klinkt verkouden  >:-D

Dat is dan ook geen stoomfluit!  Maar die vréselijk ireitante draaimolen die er elke keer weer staat. Althans, de kinderen kunnen op toeters op dat ding drukken en steken elkaar soms aan. Oorverdovend en iritante herrie  :thumbdown: wordt het dan.
VSM: graag die toeters op die draaimoplen uit, werkt erg veel iritatie op. 2 jaar terug werd het zo erg dat ik maar snel uit Beekbergen wegging.
Re:Terug naar Toen
chopper
gast

Re:Terug naar Toen
Citaat van: AnalogDriver op zaterdag 10 september 2011, 18:55:39
Citaat van: RoWi op zaterdag 10 september 2011, 14:28:28
mooi filmpje, alleen die stoomfluit op 0:52 klinkt verkouden  >:-D

Dat is dan ook geen stoomfluit!  Maar die vréselijk ireitante draaimolen die er elke keer weer staat. Althans, de kinderen kunnen op toeters op dat ding drukken en steken elkaar soms aan. Oorverdovend en iritante herrie  :thumbdown: wordt het dan.
VSM: graag die toeters op die draaimoplen uit, werkt erg veel iritatie op. 2 jaar terug werd het zo erg dat ik maar snel uit Beekbergen wegging.

Heb ik me ook aan geërgerd zeg, wat een kabaal..

Bedankt voor je filmpjes Hajo, prachtig.
Re:Terug naar Toen
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re:Terug naar Toen
tsja, zonder draaimolen krijg je krijsende, rennende en huilende kinderen. Dus, t´is wat je liever hebt....

Roy
Re:Terug naar Toen
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re:Terug naar Toen
Citaat van: RoWi op zaterdag 10 september 2011, 19:05:21
tsja, zonder draaimolen krijg je krijsende, rennende en huilende kinderen. Dus, t´is wat je liever hebt....

Roy

Draaimolen kan er heus wel staan maar je kan de knopjes om die enorme herrie ook uit laten wat ergernis scheelt.
Voor de rest is het leuk dat er wat voor de kids te doen is maar zonder die toeters zullen ze vast ook wel plezier hebben denk ik. :)

Groetjes,

Antal
Re:Terug naar Toen
AnalogDriver
gast

Re:Terug naar Toen

Ben ik dus niet de enige die zich ergerde aan dat getoeter op die draaimolen  :O.


Goed, ver weg hiervan kwam ik zondag verschillende malen de VSM BR 64 tegen met goederentrein(tje). Van 's morgens vroeg tot in de middag voorbij Loenen.


Ik wordt steeds handiger in het snel bewerken, plakken en geluid aanpassen van filmpjes, deze heb ik vanmiddag en vanavond tussendoor af gemaakt.

http://www.youtube.com/watch?v=pob7vbACZ44


Minder spectaculair filmpje dan mijn vorige 2 en eerlijk gezegd technisch ook wat minder. Iets te ver af gaan staan en te weinig zoom gebruikt.
Wel mooi de kleine 64er in het Gelderse landschap, met tussendoor ergens nog een reizigerstrein op weg naar Eerbeek.


Veel kijkplezier weer. Oh ja, heb ook nog wat foto's die ik zelf mooi vind, probeer ik later ook nog hier te plaatsen.

Hajo
Re:Terug naar Toen
Lid sinds: 2008

offline
Re:Terug naar Toen
Mooi gefilmd  :) En wat betreft die draaimolen, ja, dat ding is érg vervelend... Vooral als je leuk aan 't filmen bent, en dat ding hoor je op de achtergrond.  8o

Martijn
Re:Terug naar Toen
Speciale Gast Events Team
Lid sinds: 2011

offline
Re:Terug naar Toen
Ik heb het topic doorgekeken. Leuke foto's en films.

Groetjes Dennis
Re: Terug naar Toen
Lid sinds: 2009

Glenfinnan viaduct, Schotland

offline
Re: Terug naar Toen
Mooie films en foto's.  :thumbup: :thumbup:


Dick