Citaat van: IJsengel op woensdag 21 november 2012, 20:33:35
Leuke rolprent! Grappig ook dat ik ineens zo'n geel grijze Hollandse loc door de bergen zie tuffen!
Je hebt een fraai baantje. Complimenten.
H la P
Fred
Hoi Fred, dank! Er zal inderdaad meer NS-materieel door de bergen gaan rijden maar dat vind ik niet erg. Een groot NS-station is wel in aanleg en St. Niklaus wordt dan een zwitsers aangezicht.
Citaat van: 44er op woensdag 21 november 2012, 21:01:20
Je bent er maar druk mee , een tweede Bert Haanstra, Documaker te H.
Gaat idd rustiger en grappig de kamera achterop geeft een leuk beeld en lijkt ook rustiger rond te gaan,
wordt weer eens tijd om je koffie te proeven.
Gr, Jan
Hé Jan, ik weet niet of ik er net zo veel plezier in heb als hij maar ik vind het wel leuk om te doen. Zal echter nooit super worden met een 11 jaar oude camera.
De koffie gaan we spoedig weer doen.
Citaat van: M.user op woensdag 21 november 2012, 21:28:20
Hoi Michiel, leuk zo'n filmpje. Geeft een goed idee hoe groot je baan is. Vooral de lengtes in je schaduwstation zijn prachtig. Blijft toch wel machtig om een ruimte zoals bij jou te hebben.
Ga je ook nog een achtergrond achter de brug aanbrengen?
Handig trouwens die lintverlichting in je schaduwstation en die paar lampjes in je berg.
Hoi Ronald,
De baan is inderdaad gebouwd op lengte en daarmee rijdt eigenlijk wel alles achter elkaar. Maar eigenlijk vind ik dat niet zo storend want het geeft wat langer zicht op een trein. Die achtergrond gaat er tzt wel komen, net als nog een LED-strip in de klimspiraal. Die vind ik sowieso te donker maar op de film al helemaal. Onder de Matterhorn zit ook LED-verlichting maar ik heb een fout gemaakt want die wil niet aan..
De oude peertjes in de oudere berg zijn blijkbaar wel betrouwbaar
ook al is de lichtopbrengst waardeloos .
Citaat van: Guusv op woensdag 21 november 2012, 21:58:13
Hoi Michiel,
In 1 woord: schitterend...
Ik dacht eerst ruim 8 minuten....maar voor ik er erg in had..waren ze alweer voorbij
Hallo Guus,
Dank voor de complimenten en ja, met een paar opnames gaat het al snel maar een rondje over de baan in een normaal tempo kost weer gewoon tijd.
Met wat knippen heb ik het nog bekort
want wie gaat er nou nog zitten voor een kwartier film. Boeiend is het eigenlijk niet maar we houden allemaal wel van die beelden ..
Citaat van: Aliebengalie op donderdag 22 november 2012, 04:13:09
Schitterend filmpje van een prachtige baan (die volgens mij ook nooit afkomt zoals bij mij)...
Want het rijden is toch immers ontzettend leuk , waardoor er geen tijd is om alles piko bello in orde te maken.
En je moet zorgen dat je ook altijd werk houd he aan de baan , anders is de lol er al snel van af is mijn mening...
Ik vind het in iedergeval erg genieten als ik naar je prachtige baan kijkt.
Mvg: Alex
Dank Alex, Het rijden is natuurlijk leuk
maar volgens mij vergeet je dan als jij naar mijn baan zit te kijken dat dit de eerste baan op het forum is die helemaal af komt
Het vergt wat tijd en wat creativiteit, en dat laatste zorgt vanzelf voor werk, maar dan wordt het langzaam wat.
Volgens mij ben jij veel bezig met technisch (om-)bouwen en dat is ook een kwaliteit van de hobby
Dat doe ik wat minder.
Vriendelijke groet,
Michiel