Nieuws:

Onze Stichting 3rail Wiki bevat een bron van informatie! Bekijk eens een willekeurig artikel in de Stichting 3rail Wiki.

Ecos 1 pendellen

Gestart door Remie zondag 12 december 2010, 17:39:33

Ecos 1 pendellen
Remie
gast

Ecos 1 pendellen
Hallo,
Ik heb nu door hoe een s88 werkt. Simpel met de ecos. Ik heb hem niet op de pc aangesloten. Is het nu nog mogelijk om van A via B naar c te gaan? Dus dat ik een tussen station heb? Of moet je hiervoor met de pc werken?

Ik neem aan dat je ook geen rondje kan rijden? Dat de trein dus moet terug rijden.

Ik ben nieuw op dit gebied, ik hoop dat ik niet te domme vragen stel.

mvg,
Remie
Re:Ecos 1 pendellen
Edwin
gast

Hallo Remie,

Als ik het goed herinner (heb de handleiding even niet bij de hand) kun je inderdaad geen tussenstation maken bij pendelen met alleen de ECOS. Je hebt een begin en eind bezetmelder.

Je kunt denk ik wel een rondje van A naar A rijden, maar daarna zal hij toch hetzelfde rondje in tegengestelde richting moeten rijden. Anders is het geen pendelen.

Edwin
Remie
gast

Hoi Edwin,

Van a naar a had ik al door ja. Bedankt voor je reactie. Ik zou dus voor een uitgebreide automatische trein via de pc moeten gaan rijden...

Remie

Light My Train

Klopt volkomen. Dus ga es koploper werkend krijgen!
Remie
gast

Heb eerst een cross cable nodig. Ik moet even kijken waar ik die kan kopen. Heb nu de marklin koploper als pendeltrein.
Edwin
gast

Citaat van: Remie op zondag 12 december 2010, 21:48:55
Heb eerst een cross cable nodig. Ik moet even kijken waar ik die kan kopen. Heb nu de marklin koploper als pendeltrein.

Remi,

Deze zou je in iedere goed computerwinkel moeten kunnen kopen. Ik maak netwerkkabels zelf, zodat ik ze gelijk op de juiste lengte kan maken.

Edwin
Remie
gast

Hallo Edwin,

Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels op Conrad.nl de juiste kabels gevonden.

Remie