Nieuws:

Voor onze Stichting 3rail Wiki zoeken wij schrijvers! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

ECOS software problemen

Gestart door Olivier77 woensdag 20 oktober 2010, 17:54:13

ECOS software problemen

ECOS software problemen
Hallo,

Ik heb een nieuwe Ecos 2 met de laatste software 3.3.1
Wat blijkt: uitlezen van de eigen Esu decoders (Loksound 3.5 ) lukt niet. De Ecos zie de decoder, herkent hem
maar sla geen gegevens verder op. Enkel adres, geen funkties, geen andere instellingen
Ook het programmeren van aanpassingen lukt dan verder niet. Als je pech heb moet je de decoder hierna resetten
naar de basisinstellingen.
Het probleem is ondertussen al langer bekend bij Esu (via het Esu forum, zowel in het duits als in het engels) maar zij hebben nog geen oplossing.
Via een lokprogrammer lukt gelukkig alles nog wel maar Esu kan zijn eigen decoders niet meer inlezen.
Ik begrijp niet hoe zo een fout door de testen niet is gezien geworden.
Zijn er hier nog mensen die het probleem ondervinden ?

Mvg

Olivier
Re:ECOS software problemen
Citaat van: Olivier77 op woensdag 20 oktober 2010, 17:54:13
Hallo,

Ik heb een nieuwe Ecos 2 met de laatste software 3.3.1
Wat blijkt: uitlezen van de eigen Esu decoders (Loksound 3.5 ) lukt niet. De Ecos zie de decoder, herkent hem
maar sla geen gegevens verder op. Enkel adres, geen funkties, geen andere instellingen
Ook het programmeren van aanpassingen lukt dan verder niet. Als je pech heb moet je de decoder hierna resetten
naar de basisinstellingen.
Het probleem is ondertussen al langer bekend bij Esu (via het Esu forum, zowel in het duits als in het engels) maar zij hebben nog geen oplossing.
Via een lokprogrammer lukt gelukkig alles nog wel maar Esu kan zijn eigen decoders niet meer inlezen.
Ik begrijp niet hoe zo een fout door de testen niet is gezien geworden.
Zijn er hier nog mensen die het probleem ondervinden ?

Mvg

Olivier

zie eens op ESU forum (www.esu.eu).
ESU werkt eraan!
Andre

Beste,

En waar kun je lezen dat zij er effectief mee bezig zijn en wanneer gaat het eindelijk opgelost zijn ?

Ik lees ook het Esu forum hoor.

Mvg

Olivier 
Citaat van: Olivier77 op woensdag 03 november 2010, 22:58:16

Ik lees ook het Esu forum hoor.

Sorry, het lijkt of U op de tenen bent getrapt. Negeer dus maar mijn opmerking.