Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

THE RMW TOPIC (update: 10-03-2024)

Gestart door RMW woensdag 19 mei 2010, 17:09:05

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re:THE RMW TOPIC (update: 18 november 2011)
Hoi Maikel,

Sorry, loop een beetje achter zie ik; erg mooie foto's ! ! !

Groet,
PJ
Re:THE RMW TOPIC (update: 18 november 2011)
Hi Maikel

Mooie compositie van 1200 modellen.
Re:THE RMW TOPIC (update: 18 november 2011)
Lid sinds: 2009

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

offline
Re:THE RMW TOPIC (update: 18 november 2011)
Maikel,

Prachtige foto's van vergane glorie.

Groet, Andre
Re:THE RMW TOPIC (storing met foto's)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THE RMW TOPIC (storing met foto's)
Hallo allemaal,

Wegens wat problemen met mijn site de laatste tijd, zijn een hoop foto's in dit topic niet meer zichtbaar :-(. Ik zal proberen de komende tijd zoveel mogelijk te herstellen, maar beloven kan ik niets. Laatst moest ik ook al alle PDF-bestanden op mijn site vervangen...wat een klus.

Citaat van: Kakashi op vrijdag 18 november 2011, 14:38:52Zag ik nou ook ff snel een stalen D bagage wagon?

Goed gezien :) !!!

Iedereen: Hartelijk bedankt voor de complimenten. Ik heb zelf erg genoten van de 1200-dag.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:THE RMW TOPIC (storing met foto's)
Citaat van: RMW op dinsdag 22 november 2011, 17:12:38
Wegens wat problemen met mijn site de laatste tijd, zijn een hoop foto's in dit topic niet meer zichtbaar :-(. Ik zal proberen de komende tijd zoveel mogelijk te herstellen, maar beloven kan ik niets. Laatst moest ik ook al alle PDF-bestanden op mijn site vervangen...wat een klus.

Dat is balen...
Veel succes verder!

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes
Re:THE RMW TOPIC (storing met foto's)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THE RMW TOPIC (storing met foto's)
Citaat van: Lukas op dinsdag 22 november 2011, 17:18:38
Citaat van: RMW op dinsdag 22 november 2011, 17:12:38
Wegens wat problemen met mijn site de laatste tijd, zijn een hoop foto's in dit topic niet meer zichtbaar :-(. Ik zal proberen de komende tijd zoveel mogelijk te herstellen, maar beloven kan ik niets. Laatst moest ik ook al alle PDF-bestanden op mijn site vervangen...wat een klus.

Dat is balen...
Veel succes verder!

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes

Inderdaad. Eens kijken of het mij gaat lukken om zoveel mogelijk foto's opnieuw in dit topic te plaatsen. Al die "rode kruisjes" is namelijk ook geen gezicht.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:THE RMW TOPIC (update: 22 november 2011)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THE RMW TOPIC (update: 22 november 2011)
Hallo allemaal,

Mijn vader heeft voor mij een bedieningspaneel voor mijn kleine baantje gebouwd. Met het paneel kan ik in de toekomst ondermeer seinen, wissels en de overweg bedienen. De rails wordt er binnenkort nog op nagebootst. Ik moet nog even kijken wat voor materiaal ik daarvoor ga gebruiken. Hieronder een impressie:
Re:THE RMW TOPIC (update: 22 november 2011)
Lid sinds: 2009

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

offline
Re:THE RMW TOPIC (update: 22 november 2011)
Maikel,

Succes met het herstellen van de foto's en wat een leuk bedieningspaneel heeft je vader voor je gemaakt.

Groet, Andre
Re:THE RMW TOPIC (update: 22 november 2011)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THE RMW TOPIC (update: 22 november 2011)
Citaat van: AndreS op dinsdag 22 november 2011, 17:35:28
Maikel,

Succes met het herstellen van de foto's en wat een leuk bedieningspaneel heeft je vader voor je gemaakt.

Groet, Andre

Dankjewel. Ik ben ook erg blij met het bedieningspaneel. Het ziet er erg leuk uit en bovendien hoef ik nu geen kabeltjes meer door te verbinden om een seinpaal te schakelen.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:THE RMW TOPIC (tekst-update: 24 november 2011)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THE RMW TOPIC (tekst-update: 24 november 2011)
TEKSTupdate


Hallo allemaal,

Ik kan weer wat nieuwtjes melden. Afgelopen weekend kon ik de speciale Eurotrain railbus met "Jägermeister-opdruk" (M. 39986) al meenemen bij mijn hofleverancier en nu is ook de MHI Köf-III in verkeersrood (M. 36340) binnengekomen. Zo aan het einde van het jaar kan ik dus plotseling een hoop artikelen ophalen. De volgende artikelen staan nog voor mij in bestelling:


  • M. 37041 - BR 80 Klöckner-Werke
  • M. 37125 - 1254 EETC (full-sound)
  • M. 37137 - SBB Eb 3/5 (full-sound)
  • M. 48431 - VTG Mineraliers

En voor mijn vader:


  • M. 37040 - BR 50.40 (full-sound)
  • M. 37905 - BR 294 (full-sound)

Hieronder nog een afbeelding van de speciale Jägermeister-railbus:
Re:THE RMW TOPIC (tekst-update: 24 november 2011)
Hi Maikel,

Wat een ontzettend gaaf kastje heeft hje vader gemaakt. Super hoor. het ziet er echt gelikt uit.

Gr. Daan
Re:THE RMW TOPIC (tekst-update: 24 november 2011)
Hallo Maikel,

Wat een leuk foto-filmpje van al die 1200 locs. Tja, in Amersfoort kan je pas treinen kijken, daar rijden zoveel diverse treinen. Daar kan ik hier in de Kop van Noordholland alleen maar van dromen  :-(

Dat schakelpaneeltje is prachtig gemaakt door je vader. Dat is geen kleine bestelling die je bij je hofleverancier hebt geplaatst, hij is vast blij met zo'n klant  :D

Eigenlijk zou M* eens een spaarsysteem in het leven moeten roepen, waardoor wij als 3 railers wat meer korting kunnen krijgen. Bijvoorbeeld met een M* Clubcard, die je bijvoorbeeld in Nederland, Belgie en Duitsland kan gebruiken bij aanschaf van M* produkten. Ach is maar een ideetje.

Succes alvast met je railbus.

Groeten Ronald  :)
Re:THE RMW TOPIC (tekst-update: 24 november 2011)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THE RMW TOPIC (tekst-update: 24 november 2011)
Hartelijk bedankt voor de complimenten :) !!! Onze bestellijst was dit jaar inderdaad weer niet al te kort.


Citaat van: Varekamp op donderdag 24 november 2011, 15:17:49
Eigenlijk zou M* eens een spaarsysteem in het leven moeten roepen, waardoor wij als 3 railers wat meer korting kunnen krijgen. Bijvoorbeeld met een M* Clubcard, die je bijvoorbeeld in Nederland, Belgie en Duitsland kan gebruiken bij aanschaf van M* produkten. Ach is maar een ideetje.

Dat zeg ik nu ook altijd. Zo iets zou toch makkelijk te realiseren moeten zijn met de Insider-pas. Het zou geweldig zijn als de Stores en Shop-in-shops op die manier nog wat extra's kunnen bieden. Een spaarsysteem zou ook leuk zijn.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:THE RMW TOPIC (tekst-update: 20 december 2011)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THE RMW TOPIC (tekst-update: 20 december 2011)
TEKSTupdate


Hallo allemaal,

Ik ben de hele avond druk bezig geweest met het herstellen van de foto's in dit topic. Volgens mij staat alles (wat ik zelf kon doen) nu weer goed. Mochten jullie nog dingen tegenkomen die ik over het hoofd heb gezien, a.u.b. melden.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:THE RMW TOPIC (tekst-update: 20 december 2011)
heb je toevallig ook een overzicht foto van je kleine baan.

mvg niKo 
Re:THE RMW TOPIC (tekst-update: 20 december 2011)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THE RMW TOPIC (tekst-update: 20 december 2011)
Citaat van: niko op dinsdag 27 december 2011, 01:15:24
heb je toevallig ook een overzicht foto van je kleine baan.

mvg niKo 

Beste Niko,

Hierbij een wat oudere foto, waarmee je een indruk kunt krijgen van mijn kleine baantje. Er zijn inmiddels wel meer details en huisjes op de baan geplaatst:




M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:THE RMW TOPIC (Happy 2012!!!)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THE RMW TOPIC (Happy 2012!!!)
TERUGblik 2011


Hallo allemaal,

Het is 31 december, net na 20:00 uur.... nog een paar uurtjes en dan is het zover: 2012. Het was me het jaartje wel weer. Een jaar met hoogte- en dieptepunten.
We hebben genoten van de 1200-dag, maar hadden ook weer een oplaaiende recessie. Märklin "rijdt" weer lekker door (winst), maar bij sommige Thalys-treinstellen vallen de wielen eruit. We hadden ook nog het grote feest in Göppingen; de IMA werd voor het eerst samen met de Märklin-dagen gehouden in de Märklin-stad. 60000 bezoekers, vele stomers en een grootvolumewagen met opdruk van de bekende firma uit Göppingen. Daarentegen had Eurospoor bijna 2000 bezoekers minder. Zoals ik al zei: een jaar vol met hoogte- en dieptepunten.

Wat gaat 2012 weer brengen? Zal de economische crisis verder doorzetten? Blijven de modelspoor-fabrikanten in de zwarte cijfers? Welke nieuwigheden kunnen we weer verwachten? Komt er een nieuwe ontwikkeling voor Nederland?
2012 begint voor mij met een nieuwe taak in de modelspoorwereld. Naast de site van MSA (die ik sinds 2010 bijhoudt), heb ik nu ook de taak gekregen om een volledig nieuwe site op te bouwen voor HM te Badhoevedorp. Ook zal ik weer doorwerken aan mijn kleine modelbaantje. Het komende jaar komen er sowieso weer nieuwe gebouwen bij en ook de werkzaamheden aan de scenery staan uiteraard niet stil.

Nog een paar uurtjes, dan is het zover... Ik wens iedereen dan ook een fantastisch, gezond en gelukkig nieuw treinenjaar 2012!!!

Ik sluit dit bericht af met een eerder gemaakte foto van mijn bruine 1200. Een plaatje dat goed past bij het jaar van het 1200-evenement:



M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:THE RMW TOPIC (update: 19 februari 2012)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THE RMW TOPIC (update: 19 februari 2012)
Hallo allemaal,

Vandaag ben ik weer even verder gegaan met mijn kleine baantje. De baan is behoorlijk uitgebreid. Binnenkort zal er ondermeer een extra spoor (nr. 3) in het Duitse deel van mijn baan worden aangelegd.

Ik zal proberen in de komende vakantie weer eens een hele reeks nieuwe foto's te maken met de spiegelreflex, van alle nieuwe aanwinsten en uitbreidingen.

Hierbij één foto van de uitbreiding (duidelijk zichtbaar ;)):

Re:THE RMW TOPIC (update: 19 februari 2012)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:THE RMW TOPIC (update: 19 februari 2012)
Dat ziet er sfeervol uit  :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:THE RMW TOPIC (update: 19 februari 2012)
Leuk stadje zo Maikel.
Re:THE RMW TOPIC (update: 19 februari 2012)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THE RMW TOPIC (update: 19 februari 2012)
Dank jullie wel Peter en Piet :) !!!

Ik ben nu druk aan het nadenken over de indeling van het nieuwe deel aan de voorzijde van het kleine baantje. Ik wil het niet te druk of te vol maken. Sowieso komt er, zoals eerder vermeld, een derde spoor bij het station. Het huidige Faller-perron met overkapping, zichtbaar bij spoor 2, gaat verdwijnen. Ik weet nog niet of ik spoor 2 en 3 ieder een apart perron zal geven, of dat ik één smal perron aanleg tussen de sporen 2 en 3. Verder denk ik dat ik aan de voorzijde groenvoorziening ga aanleggen en misschien een kleine akker. Ook een stadstoren van Kibri (klik) zou niet misstaan.

Hieronder zien jullie een simpel (getekend) voorbeeld van een mogelijke indeling van de voorzijde van de baan. De nieuwe rails heb ik met rood aangegeven, de mogelijke akker met lichtgeel en de groenvoorziening spreekt voor zich. De stadstoren staat er nog niet op, maar die moet in de buurt van de bomen komen. Helemaal aan de voorzijde komt misschien nog een smalle weg te lopen.

Re:THE RMW TOPIC (update: 19 februari 2012)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:THE RMW TOPIC (update: 19 februari 2012)
Ik zou het bij twee sporen houden, dit ziet er toch geweldig uit en anders wordt het te druk met sporen naar mijn idee.

Ook zou ik geen 3weg wissel toepassen, deze zijn echt waardeloos ( geloof me ik heb er hier een paar en op mijn nieuwe baan komt er geen een ).

Probleem is dat bij langzaamrijden de sleper nog wel eens stroomloos komt te staan, en ook ontspoord er nog wel eens wat.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:THE RMW TOPIC (update: 19 februari 2012)
mooi gemaakt
Re:THE RMW TOPIC (update: 19 februari 2012)
hoi maikel

ziet er goed uit

mvg gerard
Re:THE RMW TOPIC (update: 19 februari 2012)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THE RMW TOPIC (update: 19 februari 2012)
Hallo allemaal,

Hartelijk bedankt voor de complimenten :) !!!


Citaat van: degeluidsman op zondag 19 februari 2012, 20:33:23
Ook zou ik geen 3weg wissel toepassen, deze zijn echt waardeloos ( geloof me ik heb er hier een paar en op mijn nieuwe baan komt er geen een ).

Probleem is dat bij langzaamrijden de sleper nog wel eens stroomloos komt te staan, en ook ontspoord er nog wel eens wat.

@Peter: Ik wil wel graag een derde spoor aanleggen, om wat meer te kunnen rangeren. Toch is dat punt van die driewegwissel wel wat om in de gaten te houden. Bedankt voor de mededeling. Ik ga eens kijken naar de mogelijkheden en informeren bij mijn hofleverancier.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:THE RMW TOPIC (update: 19 februari 2012)
Hoi Maikel,

hoe het kan weet ik niet, maar ik ontdek nu pas je grote en kleine baan. Ik kan alleen maar zeggen geweldig. De baan, maar ook de foto's. Ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen. Veel bouwplezier.

groeten Martin
Re:THE RMW TOPIC (update: 19 februari 2012)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THE RMW TOPIC (update: 19 februari 2012)
Citaat van: martjo op maandag 20 februari 2012, 20:15:19
Hoi Maikel,

hoe het kan weet ik niet, maar ik ontdek nu pas je grote en kleine baan. Ik kan alleen maar zeggen geweldig. De baan, maar ook de foto's. Ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen. Veel bouwplezier.

groeten Martin

:D :D :D

Hartelijk bedankt voor je positieve reactie. Zoals gezegd, hoop ik in de komende vakantie weer eens een grote fotoreeks te maken met de spiegelreflex. Om daar een mooi resultaat uit te halen, moet ik daar wel even goed de tijd voor nemen. Rustig wat foto's in verschillende standen uitproberen en de beste foto's eruit kiezen.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:THE RMW TOPIC (update: 19 februari 2012)
Lid sinds: 2009

2 van mijn treinen op een plastic glas brug

offline
Re:THE RMW TOPIC (update: 19 februari 2012)
Hoi Maikel,

Ik moest weer ff een stukje doorlezen vanaf waar dat ik gestopt ben.
Maar het ziet er allemaal netjes uit.
Je bent weer een eindje opgeschoten :)

Mvg
Falco
Re:THE RMW TOPIC (update: 19 februari 2012)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THE RMW TOPIC (update: 19 februari 2012)
Citaat van: falco1994 op donderdag 23 februari 2012, 21:42:58
Hoi Maikel,

Ik moest weer ff een stukje doorlezen vanaf waar dat ik gestopt ben.
Maar het ziet er allemaal netjes uit.
Je bent weer een eindje opgeschoten :)

Mvg
Falco

Hartelijk bedankt voor je reactie. Ik ben inderdaad weer aardig opgeschoten. Vandaag heb ik het nieuwe gedeelte van mijn kleine baantje grijs geschilderd. Gisteren had ik al wat nieuwe rails gekocht, waardoor ik nu echt het derde spoor kan gaan realiseren. Ik ga toch eens kijken hoe de driewegwissel hier bevalt, want ruimte voor wat anders heb ik niet.

Morgen hoog bezoek van Herman met zijn blauwe Briesser :important: :important: :important:


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:THE RMW TOPIC (update: 19 februari 2012)
Ik heb mijn 3 weg wissels weggehaald, alleen bij de locomotiefloods is er nog een. Te onbetrouwbaar in het gebruik zoals Peter al zei.
Re:THE RMW TOPIC (update: 19 februari 2012)
W at een geweldige baan  zeg echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg mooi.
En een leuk filmje.

Tony
Re:THE RMW TOPIC (driewegwissel: 3 maart 2012)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THE RMW TOPIC (driewegwissel: 3 maart 2012)
Citaat van: blauweengel op zondag 26 februari 2012, 17:31:38
W at een geweldige baan  zeg echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg mooi.
En een leuk filmje.

Tony

Hartelijk bedankt Tony :) !!!


Citaat van: pab op zondag 26 februari 2012, 17:22:32
Ik heb mijn 3 weg wissels weggehaald, alleen bij de locomotiefloods is er nog een. Te onbetrouwbaar in het gebruik zoals Peter al zei.

Ik ben inmiddels verder gegaan met mijn kleine baantje en heb toch, ondanks de berichten in dit topic, een driewegwissel aangeschaft. Hierbij het resultaat: het grootste deel van de treinen rijdt er zonder problemen over heen. Toch waren er twee treinen (tot nu toe) die bij het links afslaan op de wissel stopten. Rechtdoor en rechtsaf leveren totaal geen problemen op. Ik hoor sommige mensen denken: "Het werd je gezegd. Je had het niet moeten doen".

Ik ben verder gaan experimenteren. Als eerste een rode BR 120 van Märklin. Eens even naar de sleper gekeken. Na iets bijbuigen ging het al iets beter, maar ik was nog niet tevreden. Daarna heb ik heel eenvoudig de sleper er af gehaald en heb ik het sleepstuk een halve millimeter bij kunnen buigen. Sinds die tijd geen enkel probleem meer. Datzelfde heb ik gedaan met de NS 2400 van Roco met fluistersleper, die eerst ook wat problemen gaf. Nu rijdt hij perfect over de driewegwissel, in alle richtingen. Het ligt dus echt aan de afstelling van de sleper van de locomotief. De C-rail-driewegwissel is een lastige wissel, maar als de sleper goed staat afgesteld, is het een goede, ruimtebesparende wissel. Voor de duidelijkheid: andere treinen reden er sowieso al goed over (2 railbussen, de LINT, de nieuwe Köf-III, de BR 143 en de 3rail Forum "Blauwe Briesser").

Ik hoop dit weekend nog wat foto's te maken van alle vernieuwingen op mijn kleine baantje, maar zoals altijd heb ik het ook nu erg druk :O.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
Hallo allemaal,

Lange tijd had ik het te druk om een mooie foto-serie te maken, maar gisteravond ben ik er weer eens uitgebreid voor gaan zitten. De laatste maanden is er een hoop gebeurd bij RMW. Er is veel nieuw materieel binnengekomen en mijn kleine baantje is groter geworden. Uiteraard is de bestellijst voor dit jaar ook alweer de deur uit en qua lengte mogen we weer eens niet klagen (qua bedrag daardoor misschien wel >:-D). Hierbij eerst een klein overzicht van de modeltreinen die voor dit jaar in bestelling staan. De in grijs aangegeven modellen zijn al binnen en zijn ook te zien in de foto-serie. Even voor de duidelijkheid: het betreft hier modellen van zowel mijn vader als van mij:


  • Märklin 00767 - 3 verschillende sluitwagens uit display
  • Märklin 26589 - NS DDM-set
  • Märklin 37124 - NS 1201 turkoois
  • Märklin 37125 - EETC 1254
  • Märklin 37228 - BR 194
  • Märklin 37788 - ICE 3
  • Märklin 37905 - BR 294
  • Märklin 39986 - Railbus Jägermeister
  • Märklin 48058 - Grootvolume schuifwandwagen "Märklin Technik erfahren"
  • Märklin 48162 - H0 Insider-wagen


Laten we maar eens gaan beginnen met de foto-serie. Dit maal staat alles in het teken van mijn kleine baantje en de nieuwe aanwinsten van eind vorig jaar en begin dit jaar. De foto's zijn bij schemering genomen met de spiegelreflex-camera:


KLEINE MODELBAAN (baan in opbouw)














































M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
Wat een geweldige plaatjes en ik blijf je updates volgen
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
Lid sinds: 2009

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

offline
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
Maikel,

Wederom een prachtige serie foto's. Mooi de sfeer in beeld gebracht.
Ik moet nu even het toetsenbord gaan afdrogen :-)

Groet, Andre
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
Citaat van: chester2203 op donderdag 15 maart 2012, 12:49:02
Wat een geweldige plaatjes en ik blijf je updates volgen
Citaat van: AndreS op donderdag 15 maart 2012, 12:51:13
Wederom een prachtige serie foto's. Mooi de sfeer in beeld gebracht.
Ik sluit me voor 100% bij de vorige sprekers aan.
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
Hoi Maikel,

wederom schitterende foto's. Bedankt voor het delen.

groeten Martin
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
Hallo Maikel,

Leuke doordachte details, kun je ook aangeven waarmee jij de figuurtjes hebt vastgezet??


Veel succes met de verdere bouw, mvg
Wim
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
Lid sinds: 2007

Frankfurt (Main) Hbf

offline
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
Mooi, sommige foto's zouden in een catalogus niet misstaan :thumbup:

Groet, Eric-Paul
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
Hallo allemaal,

Wat een overweldigende reacties 8o !!! Hartelijk bedankt hiervoor en uiteraard zal ik ook in de toekomst weer updates plaatsen.


Citaat van: dezee op donderdag 15 maart 2012, 15:10:36
Kun je ook aangeven waarmee jij de figuurtjes hebt vastgezet??

Meestal doe ik dit met een klein drupje "Velpon Alleslijm". Dit kun je meestal ook gewoon bij een Bruna of zo iets dergelijks krijgen. Je moet de lijm wel even een paar minuten laten drogen. Meestal zet ik het figuurtje dan ook ergens tegenaan, zodat hij niet omvalt.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
Hoi Maikel ziet er wederom super uit.

Gr. Henk
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
Prachtige foto's :thumbup:
Het ziet er ook erg mooi uit allemaal.

Gr, Myron
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
Super Maikel! Ik kom snel eens kijken.  :)

Martijn
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
hoi maikel

ziet er mooi uit
en mooie foto's

mvg gerard
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
Weer mooie foto's Maikel
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
Zeer groot, maar zeer mooi!
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
Hallo Maikel,

Mooie verlang lijst heb je daar  >:-D

Mooie foto update  :)

Gr Einte
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
Hallo allemaal,

Hartelijk bedankt voor de grote complimenten :) !!!


Citaat van: Einte op donderdag 15 maart 2012, 21:51:23
Mooie verlang lijst heb je daar  >:-D

@Einte: Mijn verlanglijst is nog langer, hoor. Dit is onze echte "bestellijst" 8o >:-D.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
Mooie fotoserie!
Wat is het artikelnummer van dat rode treinstel van de DB?
Hij staat op heel veel foto's op de achtergrond en op foto 8 staat hij helemaal.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Lukas Goes
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
Speciale Gast Events Team
Lid sinds: 2011

offline
Re:THE RMW TOPIC (zéér grote update: 15 maart 2012)
Hoi maikel,

Ik heb net heel je draadje doorgekeken. Het ziet er allemaal heel mooi uit.
De foto's lukken ook erg goed bij je. IK heb ook zo'n moeilijke camera, maar als ik er de tijd voor neem kan ik er ook hele mooie plaatjes mee maken.
Ik ga dit zeker volgen.

Groetjes Dennis